Uge 26 Summer love. <3

Ugens emne er: Summer love <3 - fri fortolkning

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag d. 1/7 ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

1 Synes om

3 der helt sikkert elsker hinanden :hjerte:

9 Synes om

Dejligt at ligge udenfor når solen skinner. :sun_with_face:

7 Synes om

Du og jeg Bambina … du og jeg :smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Vi må vist hellere lade den gå en uge mere.

5 Synes om

Denne skønne pige nyder sin plet i skyggen på en dejlig solskinsdag :hjerte:

9 Synes om

Det er fredag …

2 Synes om

@Katho og @Eva_K har en delt sejr. :grin:

De må selv slås om hvem der sætter en ny konkurrence i gang. :tihi:

4 Synes om

Måske skal vi lave vores sommerkonkurrence igen? Og lade den løbe frem til 13. august, hvorefter der stemmes, og en vinder findes søndag. Så kan enten @Eva_K eller @Katho starte den almindelige konkurrence op igen derefter.

For dem, der ikke har været med før, så hedder emnet bare årets sommerkat. Der skal være nye billeder fra i år, og man må deltage med 2. Plus at der er en lille præmie til vinderen.

Hvis ingen protesterer, starter jeg den op i løbet af dagen.

9 Synes om

Hvis det er katten der skal have præmie. Har jeg en eller to hele poser som jeg gerne ville smide i puljen. Det der med det er virkelig godt, også køber man 4 poser også er posen indhold blevet noget andet. :woozy_face: skulle der være en enkelt eller to der har oplevet det her på kattegale og kan nikke genkendende til det :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

Det er et flot tilbud, men jeg tror, jeg har præmier til denne ombæring. Men der er jo altid mulighed for at oprette en konkurrence på den anden side af sommeren :slight_smile:

2 Synes om