Uge 32 - Klatre katte

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Denne uges emne er: Klatre katte - udtaltes “klatterkatter”… [/COLOR][/COLOR]:tihi:[COLOR=#000000][COLOR=#000000][/COLOR][/COLOR][COLOR=#000000][COLOR=#000000]

Du kan tilmelde fra idag og indtil torsdag ved at lægge et billede ind i denne tråd.

Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede du gerne vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.
Du må “grine” ved alle de billeder, du ønsker.

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste “grin” på), og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede)

God fornøjelse[/COLOR][/COLOR] :slight_smile:

Citat Fiona: “Her kan jeg se hele verden - mægtigt udsigtspunkt” :thumbup:

Småkagen fandt hurtigt ud af hvordan man kom op på reolen - og hvordan alle mine ting kom ned :venter:

Når klatretræet ikke helt er højt nok til “klatter katter’n”

EC DK Buens Avedine, NFO fs 09 23. 1996-2009.

vh

Andreas

Øvelse gør mester :tihi:

Taget hjemme hos Susanne W :inlove:

Et helt nyt klatretræ skal man naturligvis klatre i, selv om man ikke kommer så langt.

I dag torsdag ef sidste chance for at få et klatterkattebillede med i ugens konkurrence, så skynd jer at få sendt ind :thumbup:

Måske man er lidt gumpetung, men derfor skal hegnet alligevel testes. Man er vel kat!

Jeg havde heldigvis snor i Snehvide, da hun forsvandt op i træet… :slight_smile:

Klatre-ninja-mus in action!

Så må der grines :smiley:

Skulle der være en enkelt derude der ikke har ‘grinet’ endnu, så har I mulighed for det dd :slight_smile:

Og nu kommer jeg i tanke om at jeg havde et billede jeg kunne havde brugt. :ihhaltsåå::smiley:

Vis det i månedstråden.

Der er ikke så meget tvivl - Jeanettes atletiske KBL er vinderen i denne uge :flag:

Joo det er bare et gammelt billede, men det havde passet ind her. Måske en anden gang. :slight_smile: