Uge 35-36 - Hos dyrlægen

Ugens tema: Hos dyrlægen. Jeg vil gerne se billeder af katte hos dyrlægen. Gerne billeder der viser hvor afslappet nogen katte er omkring dyrlægebesøg. Vi har hørt mange historier om det, så jeg håber at der også er mange billeder af det. :smil:

Afslappet i denne sammenhæng opfatter jeg som, alt andet end en kat der er stresset hos dyrlægen. Altså katte der bare flader ud på bordet, gulvet, skabe m.m. Eller nysgerrig undersøger det hele, fx. toppen af skabe, borde, kikker med når dyrlægen skriver på computeren. Går rundt hos dyrlægen som var de der hjemme, tror undersøgelse er lig med nussetid og derfor viser mave og er kælen. Alt den slags opfatter jeg som afslappet.

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).


Den eneste måde jeg kan vise afslappede katte ved vet er når de sover :joy:
Ellers har vi hænderne, bukseben og rygstykker fuldt beskæftiget med at undgå ulykker :joy:

10 Synes om

Elskede Buster i atriumgården ved dyrlægen, mens vi venter på at komme ind.

11 Synes om

Hov mit afslappet kan måske misforstås. For mig er en afslappet kat hos dyrlægen, også en nysgerrig kat, en der hopper op på skabe m.m. for lige at tjekke alt ud. Eller en der elsker den ekstra opmærksomhed, når nu man er ude og der er flere der kikker på en, taler til en og nusser en. Grundlæggende alt andet end en kat der stresser hos dyrlægen, som vi jo desværre også ser. Retter lige i midt start-indlæg. :slight_smile:

Var der virkelig kun to der har billeder af deres katte hos dyrlægen? Nå men jeg kan se at der er allerede stemt, så det må vi vel holde os til. Jeg synes bare jeg har set en del gode dyrlægebilleder her inde. :smil:

Sku’ den næsten ikke ha’ lov at rulle en uge mere - det kunne se ud til, at den er druknet lidt…? :wink:

Jeg er helt enig, men der er jo allerede afgivet stemmer? Men personlig så jeg gerne at dyrlægebilleder fik en uge mere. :slight_smile:

Det synes jeg også, vi skal. Folk kan jo fjerne deres likes igen, hvis de vil.

Det er altid en god idé at reklamere lidt for trådene i tanketråden ved at indsætte et direkte link. Jeg har lagt et link ind i august-tråden, men læg eventuelt også et ind i den nye september-tråd i morgen.

3 Synes om

Jeg ville faktisk havde gjort det i går, men jeg har jo desværre altid med at komme for sent omkring disse tråde, åbenbart også når det er mig selv der starter den. :ups:

Jeg har fjernet mine likes. Synes det er en fin ide at lade konkurrencen fortsætte næste uge, i håb om flere tilmeldte billeder :grinning:

Lidt for tyk… :hjerte:


Bastian og Gitte Seiler, 04.07.2008

17 Synes om

Jeg har kun video fra dyrlægebesøg

4 Synes om

Billy og Mimi på besøg hos dyrlægen, for at få deres 2. vaccine.

Billy øverst og Mimi nederst.

4 Synes om

Lillemanden nød udsigten fra dyrlægens vindue - ingen nerver her! :smiley:

6 Synes om


Tyra: “Det føles underligt, men ikke direkte ubehageligt.”

Der er ikke noget galt med Tyras ryg. Men hun skulle lige være fotomodel til noget kiropraktik.

8 Synes om

Det er ikke sådan når trekløveret tager på tur, dyrlægens plante var adskellige grene kortere efter besøget…

6 Synes om

Så lækker kan man være, selvom man er hos kiropraktor :heart:

7 Synes om

Og så må der stemmes :grin:

Tillykke til denne uges storvinder Bastian og FinnFrode :flag:

6 Synes om

Mange tak for alle stemmerne på Bastian og vores dygtige dyrlæge Gitte Seiler.
Jeg starter et nyt emne. :slight_smile:

6 Synes om