Uge 35 - dit yndlingsbillede

Denne uges emne er: Dit yndlingsbillede :slight_smile:

Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag ved at lægge et billede ind i denne tråd.

Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede du gerne vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.
Du må “grine” ved alle de billeder, du ønsker.

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste “grin” på), og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede)

God fornøjelse:):slight_smile:

Dette var det første billede, jeg tænkte på da jeg så overskriften, en lille Mille, på maks 6 mdr:hjerte: Tænk hun fyldte 5 år i starten af måneden:uha::surrender1:

Dette billede er taget kort tid efter, at Mingus blev en del af vores familie. Lillemanden har aldrig været en “putter”, men Mingus fandt vej ind til det nære - hos os begge :hjerte:

Det var ikke så længe efter jeg havde fået Bettefisen hjem at jeg tog det her billede. Det er nok noget nær det mest nuttede billede jeg har af ham og et af mine yndlings. :hjerte:

Samson’s øjne siger alt :hjerte::høhø:

Jeg har mange yndlingsbilleder, og de fleste af dem har I sikkert allerede set indtil flere gange. Dette synes jeg selv er det sjoveste af dem :slight_smile:


Dione :hjerte:

Katniss Everdeen

Fanni :inlove:

Gammelfar…

De to barske… :wink:

Bertil - Kongen af Majsmarken :rock:

Godt emne. :slight_smile: Men det er svært at vælge, for jeg har virkelig mange favoritbilleder.
Men billedet her, af min yngste autistiske søn og hjælpemissen Xion, må bestemt være mit yndlingsbillede. :inlove:

Min Sex Bomb :hjerte:

Hvad mener du med at det er en frugtskål :?

Er jeg den eneste der synes den her uges tråd bare oser af dybtfølt kærlighed? :hjerte:

Jeg har alt for mange yndlings billeder efter jeg har mødt Matilde, så det bliver katten som står mit hjerte nærmest, fordi han til fulde lever op til alle drømmene om en sort orientaler :hjerte:

Der er mange, men det her ligger særligt højt på listen. Essensen af et venskab samt mottoet, der er altid plads til en mere

[ATTACH=CONFIG]115779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]115779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]115779[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]115779[/ATTACH]

Lille nyindflyttede Kolbjørn hviler sig på en Ipad-mini :hjerte: