Uge 35 - dit yndlingsbillede

Hvorfor har jeg dette billede som avatar? Teknisk er det ikke særlig godt. Der er problemer med lys og skarphed. Men det fanger situationen. Det er aften. Berit har lige åbnet ud til løbegården, og Ulfgeir løber ind til mig og vil have opmærksomhed. Han hopper op på skrivebordet. Og nu skal hans snavsede poter holdes væk fra tastaturet. Så jeg tager ham i favnen. Og tager et par billeder med iMac’ens Photo Booth.

Det særlige ved billedet er Ulfgeirs udtryk af velvære og tilfredshed. Han illustrerer en hankats kramme-bamse-kvalitet.

vh

Andreas

Jeg har så mange yndlingsbilleder, men valgte dette fordi det gengiver forskellen på deres sind så godt.
Theodor tilbagelænet og Fiona vildulegemedmigvilduikkenoklegemedmig :hjerte:

Som mange af jer andre, har jeg svært ved at vælge, men ender op med dette, for det var det første billeder jeg har taget, hvor man kan se at Eminas øjne er tofarvet. Og så bliver jeg varm indeni hver gang jeg ser hendes blik. :lovelove:

Jeg har taget tusindvis af billeder af misserne og har formentlig også taget tusindvis der er af bedre kvalitet men ingen tvivl - dette er mit yndlingsbillede:

Gizmo og den bedste gave jeg nogensinde har givet ham…Junior :hjerte:

Så må der grines :høhø:

Og vinderen med 12 grin blev Katia og hendes skønne billede af Sigurd og Xion :hjerte:

STORT TILLYKKE :thumbup: