Uge 36 - Girls Girls Girls

Ugens emne er “Girls Girls Girls”. Som altid - fri fortolkning… :slight_smile:

Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Dejligt med en opgave hvor jeg kan spame med Frida og Fiona igen igen! :heart_eyes:

8 Synes om

Og Manse og jeg er til gengæld tøsefornærmede såvel som pigesure over det diskriminerende emne - gælder det som bidrag…? :thinking: :sunglasses: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Synes om

Jeg vil mene det absolut tæller med! :smile::wink:

Et lyserødt tylskørt, så kan han vel også være en tøsedreng og være med :wink:

Fortolkningerne kan jo være mange :tihi:

Du finder da bare et billede, hvor Manse drømmer om piger… :wink:

1 Synes om

Godt nok forefindes der Girls i husholdningen, men for at stå last og brast med Manse så må Brian stå for tur…
Han står og spejder efter the naked girl :coool: som han bare sang så smukt for :laughing:

8 Synes om

Tøsen ved godt hvor den varmeste plads er om morgenen :wink:

7 Synes om

Mini lærer Maxi perfekte sovepositurer, Ok Maxi er måske ikke en girl by birth, men…

3 Synes om

Baby-Bambina og søsteren - Frk. Flamme

Screenshot_2018-02-18-16-53-13-1

7 Synes om

En højgravid Isis der ter sig fjollet :joy:

12 Synes om

Girl power! :rock: Cinnamon har nedlagt Magic.

10 Synes om

Tulle blev øh sulten

3 Synes om

Det er fredag :danse:

Og Manse gengælder naturligvis solidariteten, og stemmer på Brian… :sunglasses: :smile_cat:

1 Synes om

Det er @solveig og Isis der vinder denne uges konkurrence … stort tillykke :flag:

5 Synes om

Mange tak skal I ha’ :tak:
Isis var faktisk meget gravid på billedet. Hun fødte to dage senere :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg vil fluks se om jeg kan finde på et nyt emne.

5 Synes om