Uge 37 - En lille lur

Ugens tema: En lille lur.

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om


Rudolf Hansen, februar 1996

8 Synes om

Eddy får sig en lille eftermiddagslur :grinning::heart_eyes_cat:

19 Synes om

Luffe tager en total nedsmeltning i sommervarmen :slight_smile: Tabsen undrer sig over hvem der dog vover at ligge så afslappet lige udenfor hans løbegård :slem:

15 Synes om


Hildi kunne køre selv den vildeste hittekat tør for strøm :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Lulu tager en lur mens Tyson tar en tår :relaxed:

4 Synes om


Nando får en lur sammen med lillesøster `

4 Synes om

Rappe blev lidt træt :tihi:

13 Synes om

Han er da virkelig blevet en af ungerne, det store pattebarn :ok:

Der er vist nogen, der har været lidt hurtigt ude med deres like, @solveig :wink:

Ups… :flushed:

1 Synes om

Ikke en lur, nærmere en bundskraber :godnat:

17 Synes om

Ja det må man sige, han går bare over og vælter hende omkuld, for nu vil han bare ha en SLURK :crazy_face: hun kan heldigvis godt sige fra hvis det ikke passer hende :muscle:

@galath er der noget i vejen med mit billede? Jeg kan ikke selv se det ordentligt…

Det kan jeg heller ikke

Nu uploadede jeg fra computeren og det ser ud til at virke nu :wink:

Tager sig lige en slapper. :slight_smile:

7 Synes om

@RuneS er vist ikke kun min…

10 Synes om

Når man er killing og er nødt til at nuppe en lur, også selv om man var midt i at lege. :hoho:

Billedet er taget af Horusas/Anita første gang vi mødte Emina. Hun havde fire killinger på det tidspunkt, og lige præcis denne killing var faktisk ikke specielt interesseret i mennesker, ja altså indtil jeg kom, for hun gik lige hen og lagde sig i skødet på mig. :smelter:

16 Synes om

Du var bare hendes :star_struck: