Uge 40 - Efterårsnoter

Vi kommer ikke udenom det - efteråret banker så småt på døren. Mens vi nynner CV Jørgensens “Sommeren er forbi nu” er det tid enten at knipse nye billeder eller kigge i gemmerne efter tidligere billeder, der passer lige til emnet - I plejer at have rigeligt at vælge imellem :slight_smile:
Lad os få EFTERÅRSNOTER-billeder på bordet - som altid fri fortolkning af begrebet… :sunglasses:

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Dugfriske tegn på efterår: Træerne begynder så småt at skifte farve, mens landMansen inspicerer vinterbyggen…

7 Synes om

@PiaB - jeps, han ER uimodståelig, men du bliver altså nødt til at styre begejstringen til fredag… :sunglasses:

1 Synes om

Altså - godt nok skinner solen, men der må sgu’ da være tegn på efterår andre steder end lige i Alsted…? :thinking: :wink:

Jeg har kun et gammelt men godt et, af Hannibal min soulmate, som jeg boede sammen med i ni år. Vi boede lige op til skoven og havde en skøn have.

10 Synes om

Igen et gammelt billede af Bertil, her sidder han og nyder efterårssolen :sunny:

3 Synes om

En efterårsdag med Lucky, Tino og Sugieh :heart:

7 Synes om

Vi kan lade konkurrencen løbe en uge mere?

1 Synes om

God ide - nu er det jo oktober, så MÅ det da blive efterår… :wink:

Ja jo, jeg forsøgte mig med lidt billeder idag, men udover lige knappe lysforhold, så var der godt nok ikke meget efterår over de blomstrende roser :hoho:

5 Synes om

Efterår er lig med tid til brætspil og Jeppe ser ikke helt utilfreds ud med de nye valgmuligheder :slight_smile:

4 Synes om

Der er vist fint med antal billeder nu her? :slight_smile:

6 Synes om

Mon ikke, at Hannibal og Eas smukke efterårsbillede skal kåres som vinder!

:puuuuust::flag::puuuuust:

5 Synes om

Jeg takker og ligger hovedet i blød. :tak:

Og så får I lige et bonusbillede af dejlige Hannibal, fordi jeg har lyst. :hjerte:

11 Synes om

Helt fair - man ku’ jo heller ikke se hans smukke fjæs på det første… :smirk_cat:

1 Synes om

Lige præcis :grin:

1 Synes om