Uge 41 - Ild

Katte og ild. I gamle dage kunne man i cirkus, se store kattedyr springe gennem en ring af ild, det slags har vi, så vidt jeg ved, heldigvis ikke mere herhjemme. Men vores egne katte kommer jo også i kontakt med ild, både på den hyggelige måde og den mindre heldige. Katte der varmer sig ved brændeovnen, katte der er kommet for tæt på et stearinlys og meget mere. Lad os se nogle ild-billeder, som altid fri fortolkning af begrebet, dog denne gang med det forbehold, at det selvfølgelig ikke må være tragiske billeder, men hyggelige, søde, sjove e.l.

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

En brændeovn burde være alle kattes eje :heart:

14 Synes om

Spotty hygger foran brændeovnen …

13 Synes om

Er der ikke flere skønne katte der kan deltage i denne uge? :blush:

Vores første skovkat, Frida, havde den mest bedårende flamme i panden.

5 Synes om

Når solen brænder ind :sunny:

5 Synes om

Skal vi lade den køre en uge mere?

Her i huset steges kattene helst på det gamle brændekomfur. Det giver en mere autentisk smag med tilberedning over ild istedet for på induktion :laughing::upside_down_face:

14 Synes om

Eller har vi nok nu, hvad siger I? :slight_smile:

1 Synes om

Jeg siger: Har stemt…:wink:

2 Synes om

Tillykke til _DK_Sugieh og NinaA. :puuuuust: Jeg overlader det trygt til jer at blive enige om hvem der vælger næste uges emne. :wink:

5 Synes om

Tak tak :blush: Jeg har et par forslag i ærmet, hvad med dig Nina? :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Du er velkommen til at starte et nyt emne :grinning::+1:

1 Synes om