Uge 46 - Dagen derpå

Nogle dage og nætter er hårdere end andre - også for katte. Denne uges emne er ‘Dagen derpå’ - stærkt inspireret af den kommende julefrokosttid, men også af udmattende udstillinger og det look som mine egne søvnige missedyr kan præstere efter en hård nat. :smirk:

Altså: Dagen derpå. :slight_smile:

Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Det er ikke kun forældre der kan blive trætte… Dagen derpå for en storesøster…

9 Synes om

Dagen derpå for Blua :tihi:

IMG_7549

11 Synes om

Det er hårdt at være så nuttet alle dage …

15 Synes om

Jeppe er så træt, så træt dagen efter en sofa putte dag :hjerte:

5 Synes om

11 Synes om

Jeg havde ellers været en oplagt menneskekandidat til denne uges tema… muhahaha… i hvert fald hvis nogen havde taget billede af mig idag :mask:

5 Synes om

Fanni havde en hård fødselsdag…

6 Synes om

Det kan godt være hårdt at gå på opdagelse I ens nye hjem. Så er det godt med massage, wellness og en lille lur.

6 Synes om

Lillen sover den ud :hjerte:

21 Synes om

Der må stemmes :smile: - herlige billeder denne uge :ok:

2 Synes om

Denne uges heldige vinder blev

galath

med det skønne billede af Lillen.

Stort tillykke, og tak for en god uge med mange sjove og dejlige bidrag til konkurrencen. :grinning:

9 Synes om

Mange tak skal I have. Dejligt, at han stadig kan vinde hjerter, den Lille :heart:

Egentlig er det nok en tilsnigelse at kalde det dagen derpå. Lillen var vist på selve dagen og seriøst bedøvet, den lille stakkel, så han faldt bare i søvn sådan lige pludselig :slight_smile:

Jeg finder på et nyt emne :ok:

3 Synes om