Uge 46 - Halloween

Ugens tema er “Halloween”- naturligvis til fri fortolkning på alle måder. :smil:
Jeg ved godt at dette års Halloween er overstået, men jeg gad virkelig godt at se om vi ikke har nogle fine halloween-katte her inde! Jeg tænker der må være et par stykker. :wink:
:ghost: :skull: :brain: :woman_mage: :bat: :jack_o_lantern:

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Dirty Fritzz, den ultimative Halloweenkat. Her endda med grumt gargoylelook. :smiling_imp:

15 Synes om

Blua laver halloween ansigter

2 Synes om

Den djævelske kat :japanese_ogre:

10 Synes om

Her i huset fejrer vi ikke Halloween, men vi fejrer altid livet og især fejrer vi obstruktionsteknikker :wink:

3 Synes om

Og der må stemmes. :smil:

Tillykke til denne uges vinder Fritzz og @Lovehjerte :flag:

10 Synes om

Ja, i den kategori er vampiraten svær at hamle op med :hoho:

Tillykke :flag:

4 Synes om

Fritzz og jeg takker og smiler - med tænder. :smile:

5 Synes om

Fritzz er vurderet rigtig uhyggelig af den lille dommer herhjemme. Normalt siger katte miau, men Fritzz siger åbenbart waaaaah! :tihi:

11 Synes om

Vi takker. :grin:
Fritzz er virkelig også rigtig god til at se skummel ud… Men det sjove er, at han i virkeligheden er den sødeste, venlige missedreng som har en social begavelse ud over det sædvanlige. Han er et får i ulveklæder. :grin:

8 Synes om