Uge 52 - Forsamlede katte

På grund af julen får I halvanden uge til at lægge billeder op. Sidste frist er torsdag 28. december 2017.

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

3 Synes om

Jeg kan ikke helt finde ud af om de er _for_samlede eller bare forsamlede :wink:

9 Synes om

Møde i Generaldirektoratet anno 2012.
Unge Rags modtager instrukser fra de to senior-direktricer Snehvide og Milly… :wink:

19 Synes om

Se lige det udtryk, Lillen har i øjnene :heart: Deres første møde med - hmmm, hvad hedder sådan en?

8 Synes om

Møde omkring en frø i 2014

9 Synes om

kursiv skrift

:heart:

13 Synes om

Vindueskarm forsamlingen

23 Synes om

Ups hovs - konkurrencen løber jo til den 28. - så har jeg jo masser af tid til at finde forsamlede katte

@Eva og @Vipstosen - I har liket for tidligt? :slight_smile:

Argh Dammit… … har lige læst at fristen var længere denne gang. Beklager jeg kørte den på autopilot, og der kunne jeg godt stemme… Det var jo fredag :doh:

Bøhlingerne leger bunke oven på Joey :slight_smile:

10 Synes om

Man kan godt fjerne sine likes igen :slight_smile:

Myldretid i kradsetræet …

12 Synes om

Godt vi ikke er så store ( eller var)

13 Synes om

@Roadhouse - Du har liket for tidligt ift konkurrencen? :slight_smile:

Yes, og jeg så ikke det var en konkurrence da jeg startede fra nyeste billede - men slettede mit Like efter ganske få sekunder :slight_smile:

1 Synes om

Så har du vist overset et ved Annie Thomanis billede? :slight_smile: Det er der stadig nu her.

Ikke mere :slight_smile:

1 Synes om

LYKKEN er tre forsamlede katte der spiser! Når vi indenfor tre uger har haft to der ikke vil spise. :star_struck:

10 Synes om

Regn og rusk udenfor. Alle damerne er samlet i husets varmeste rum - hver i sit møbel. I stolene Vilde og Gullveig. På taburetterne Tyra og Kraka. Og Laura på radiatoren.

15 Synes om