Ugens billede i uge 28 - nuttede katte

Denne uges emne er: Nuttede katte.
[B]
Om det er en stor kat, lille kat, ung eller gammel, lodden eller skaldet er lige meget, for de er alle nuttede.
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag ved at lægge et billede ind i denne tråd.
[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder, du ønsker det.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ), og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede ).

God fornøjelse [/COLOR][/COLOR]:smiley:

[/B]

Blua da han var en 6-7 uger gammel :hjerte:


Skumfidusen

Vores nuttede killing, Bastian…:hjerte:

Fanni med hendes garnnøgle…

Lille Hildi singleton :hjerte:

Lille Lillemanden :hjerte:

Kanelpigen :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]115145[/ATTACH]

Gæt, hvor alle mine nuttede billeder ligger … :doh:

Hvorfor kan du ikke bare sætte dem ind direkte her?

1 stk. meget lille og meget nuttet Felina

Typisk Mille:inlove:

Lille Alfred da jeg så ham allerførste gang i hans fødehjem. :wehuu: I dag vejer han næsten 6 kg. :høhø:

To nuttegøjer putter i arm.
Theodoristen og hans tro væbner Fiona i et stille øjeblik.

#dennuttedestekatiheleverden

Der må grines :smiley:

Det ser ud til, at lille Blua har betvunget de fleste hjerter i denne uge :hjerte: Tillykke til Camilla :flag:

Yay! :wehu:

Blua er nu også en sød lille prut :inlove:

jeg starter en ny tråd lidt senere :thumbup: