Ugens billede - uge 27

Denne uges emne er: Dansemoves :rock:
Om din kat den danser tango (tango, tango …), breakdance, dirty dancing eller en fantasifuld freestyle, er lige meget :D[B][B][B]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag ved at lægge et billede ind i denne tråd.
[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][B]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder, du ønsker det.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ), og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede ).

God fornøjelse [/COLOR][/COLOR]:smiley:

[/B][/B][/B][/B]

Carlsen har helt klart nogle danseskills :slight_smile:

hmm en collage er det ok eller er det flere billeder. Har en god liggende med en dance serie

Collage tæller jo nok som flere billeder, desværre.
Du må vælge et ud :smiley:

Bertil breakdancer :rock:

Jeg ved ikke hvilken slags dans Fanni danser her… :?

Peyton rocker sine smooth dance moves

Mercury poledancer :slight_smile:

Spotty ta’r en swing-om med dommeren på en udstilling :smiley:

Vi kalder dette dance trin " den knækkede kat"

Hrönn, jeg ved ikke, om du selv kan se dine billeder, men de ser sådan her ud hos mig. Det gælder både i dit første indlæg og i det længere nede ad siden. Jeg tror, Photobucket måske har ændret på nogle indstillinger, så man ikke længere kan sætte ind via link til billedets webadresse på andre sites. Altså med mindre man opgraderer sin konto.

[QUOTE=galath;1312958]Hrönn, jeg ved ikke, om du selv kan se dine billeder, men de ser sådan her ud hos mig. Det gælder både i dit første indlæg og i det længere nede ad siden. Jeg tror, Photobucket måske har ændret på nogle indstillinger, så man ikke længere kan sætte ind via link til billedets webadresse på andre sites. Altså med mindre man opgraderer sin konto.

[/QUOTE]
Det er rigtigt, jeg har lige fået mail om det … men så er det godt vi snart får nyt forum, hvor jeg ikke behøver at bruge photobucket :slight_smile:

Men, grin nu for fa’en :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1312935]Spotty ta’r en swing-om med dommeren på en udstilling :smiley:

[/QUOTE]

Jeg så billedet, før det forsvandt - og det er altså værd et grin. :smiley:

Her:

Men skulle nogen få lyst til at grine, skal det gøres ved det oprindelige indlæg, hvor der nu er besked fra photobucket :venter:

Det må være noget Quick step :høhø:

[QUOTE=velfa;1312911]Jeg ved ikke hvilken slags dans Fanni danser her… :?

[/QUOTE]

Det må være noget Quick step :høhø:

Eller Hip Hop. :klapper:

Ugens vinder er Pia og Carlsen … Tillykke! :smiley:

[QUOTE=PiaR;1312780]Carlsen har helt klart nogle danseskills :slight_smile:

[/QUOTE]