Ugens foto 8-15 dec (uge 50)"katte og lys"

Vi er godt på vej mod de mørkeste tider af året, vinter-solhvervet nærmer sig, og som nordboere i denne kolde tid tænder vi lys til at varme og hygge os ved.
Vores katte kan også godt lide det. :høhø:

Ugens tema er : Katte & Lys.
Alle slags lys er tilladte. Sollys, yulelys, din lavalampe, stearinlys (pas på knurhårene), kunstigt lys, månelys, lysene på yuletræet…
Kun fantasien sætter grænser, så længe dit billede indeholder en kat (eller dele heraf), og lys. :tihi:

Reglerne er:

Man kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge sit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer man ved at “grine” ved det billede man vil give sin stemme … der må ikke ‘‘grines’’ før fredag
Man må stemme alle de gange man vil, forum forhindrer at man stemmer på sig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på) og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Man må deltage med et billede hver (må gerne være et tidligere vist billede).

God fornøjelse :ok:

Quote tyvstjålet fra Skattekat

El Toro nyder solen :slight_smile:

Charley nyder solen
Og jeg nyder ‘guld’ glimt i hans pels

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1217416]Charley nyder solen
Og jeg nyder ‘guld’ glimt i hans pels

:)[/QUOTE]

Han er bare så smuk - og det er jeg sikker på, han godt ved :inlove::inlove:

Chi - Nyder at sidde foran arbejdslampen.

:hjerte::love2:

Husk at i IKKE må stemme før på fredag !

Mollie bader i solens lys.

Gynt nyder aftensolen(hedder det ikke det når solen står lavt men ikke er gået ned endnu LOL ?) da det var sommer

Madammen badet i sollys. :love2:

[ATTACH=CONFIG]97803[/ATTACH]

Det er rigtigt, at det er sådan ‘reglerne’ er, men måske vi skal lave dem om :?

Dels er det svært at undlade at ‘Grin’e, når man ser et billede man kan li’, dels er der (stor) mulighed for at der ‘kun’ stemmes på nyeste, når der frigives til at stemme, hvis man bruger den der se nye indlæg/gå til nyeste

:slight_smile:

Det vil jo netop give ulige konkurrence hvis nogle bliver stemt på fra mandag og andre fra fredag af alt efter hvornår folk smider deres billeder ind. Det er jo samme tråd alle billederne ligger i, Er jo bare at man skal ind i rytmen,

Et andet spørgsmål :slight_smile: Ved godt dette er et katte forum osv… Men hvis man nu havde et billede af et andet dyr end kat, som liiiige passede ind på dette emne, må man så poste det, eller er det KUN katte? :slight_smile: (selvfølgelig når emnet er katte og lys, skal man ikke, det var bare et “overall” spørgsmål:))

[QUOTE=danpia;1217550]Det er rigtigt, at det er sådan ‘reglerne’ er, men måske vi skal lave dem om :?

Dels er det svært at undlade at ‘Grin’e, når man ser et billede man kan li’, dels er der (stor) mulighed for at der ‘kun’ stemmes på nyeste, når der frigives til at stemme, hvis man bruger den der se nye indlæg/gå til nyeste

:)[/QUOTE]

Jeg bruger selv “se nye indlæg”, men går så manuelt tilbage til starten af tråden, og stemmer på de billeder jeg vil stemme på. Rimelig nemt. :slight_smile:
Men jo, det er svært at undlade at trykke grin. Derfor jeg var 2 sek fra at starte tråden som en afstemning, men vidste ikke hvor mange muligheder der skulle være.
Måske vi skulle overveje dét i stedet?

For ellers er det nemlig ulige, hvis nogle kan stemmes på fra mandag, og andre først fra onsdagen.

To dejlige Burmeser killinger, badet i sollys mens der bliver leget :hjerte:

Isabella prøver at fange de skygger, som solensstråler skaber :høhø: (skulle hilse og sige fra hende, at det er et ret så stort og omfangsrigt job, at være skyggefanger :tihi:)

Tarzan (R.I.P.), den store livsnyder, slikker sol …

Hector ude for første gang.