Ugens foto d. 5.-11.1 (Uge 2)"showstars"

Ja, lige inspireret af hvad mine tanker kredser mest om lige pt (Brædstrup :høhø:), men ellers så med fri fortolkning, så er denne uges emne :

Show Stars!

Regler:
Man kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge sit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer man ved at “grine” ved det billede man vil give sin stemme … der må ikke ‘‘grines’’ før fredag
Man må stemme alle de gange man vil, forum forhindrer at man stemmer på sig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på) og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Man må deltage med et billede hver (må gerne være et tidligere vist billede).

Jeg glæder mig til at se jeres bud :smiley:

1 stk. træt show star hviler ud i buret inden turen på scenen :slight_smile:

Gynt der viser sin fine krop frem med lidt poledance.

Fanni ved, at hun er den smukkeste i hele verden! :stuck_out_tongue:

Den svenske steward var vist ikke klar over, at Korater ikke skal strækkes… :tihi:

Jack hænger ud - han ved, han er pivfræk :rock:

(Så denne uge er kun for dem der udstiller … :? )

Det kommer vel an på, hvordan du definerer show star… En kat der laver sit helt eget show derhjemme/foran kameraet er vel også en show star :slight_smile: Hugtænder gav jo fx også billeder af hele gebisset…

Jeg tror ikke det kan undgås, at der nogen gange kommer temaer, som hælder mere til en eller anden side… Fx hvis temaet var pletter, så kan alle der kun har ensfarvede katte nærmest ikke være med, medmindre de tænker lidt ud af boksen (eller skulle vi sige katten :høhø:).

[QUOTE=Lykke;1222894]Det kommer vel an på, hvordan du definerer show star… En kat der laver sit helt eget show derhjemme/foran kameraet er vel også en show star :slight_smile: Hugtænder gav jo fx også billeder af hele gebisset…

Jeg tror ikke det kan undgås, at der nogen gange kommer temaer, som hælder mere til en eller anden side… Fx hvis temaet var pletter, så kan alle der kun har ensfarvede katte nærmest ikke være med, medmindre de tænker lidt ud af boksen (eller skulle vi sige katten :høhø:).[/QUOTE]

Tjooooh, det kan du da ha’ ret i :slight_smile:

Tænkte nok jeg ville få et plettet svar
:wink:

[QUOTE=danpia;1222913]Tjooooh, det kan du da ha’ ret i :slight_smile:

Tænkte nok jeg ville få et plettet svar
;)[/QUOTE]

Pletter var faktisk fuldstændigt random ifht dine katte - tænke på, hvad mine katte ikke har :slight_smile:

Men du har da ret i, at det passer godt :stuck_out_tongue:

Rags i sin udstillingsstol…

Redigeret af yvonne42 (#37).

et diva billede kan jo også være en show-star.

Spotty danser med dommeren …

Mathilde og mig lige da vi havde vundet vores første og eneste Best in show. :hjerte:

Nej, denne uge er for alle dem der har en kat der forstår at vise sig frem eller hvad man ellers kan lægge i ordet, om den gør det på en udstilling er vel ligemeget? Jeg overvejede også at skrive X-factor, men det er bare det andet ord jeg bruger mest om de katte der bare kan vise sig :slight_smile:
Og når de fleste viser billeder af katte på udstillinger, så er det vel bare om at skille sig ud? :muhaha:

E der slet ikke flere som vil vise os andre billeder af deres Show Stars ?

Og så må der stemmes / grines :slight_smile:

ups nåede det ikke lige. Troede det var i dag der var sidste dag :slight_smile:

Næh, jeg ville egentlig også have gjort, men nåede det ikke lige igår :slight_smile: Tiden går så hurtigt :høhø:

Eife det er mandag :stuck_out_tongue: Du skulle annoncere vinderen igår. :wink:
Vinderen er Lykke, stort tillykke med sejren

[QUOTE=tzari;1224402]Eife det er mandag :stuck_out_tongue: Du skulle annoncere vinderen igår. :wink:
Vinderen er Lykke, stort tillykke med sejren[/QUOTE]

Jaeh, men der var jeg altså lige på udstilling :wink: