Ugens foto - uge 25 (15/6-21/6) Sommerkat

Ugens tema er sommerkat!
Nu har vi endelig fået sommerligt vejr, og jeg glæder mig til at se jeres katte nyde dette. Temaet er selvfølgelig åbent for fortolkning.

Regler:
Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag.

Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).

Og jeg skulle lige hente en bog …

Det er jo oplagt at min solskins tosse skal med her, selvom jeg lige har spammet ham i en en anden tråd:waytohot:

Sommer, sol og solhat :smiley:

når det er sommer er der selvfølgelig kun et sted at sove middagslur - og det er haven :slight_smile:

og uvis af hvilken grund var der kun et sted for günther og det var oven på komposten :dokdok:

[ATTACH=CONFIG]102457[/ATTACH]

Må…ikke…grine…!:eksplosion:

Solslikning!

Emilius, min røde skønhed der nød sommeren i vores æbletræ. :hjerte:

Min liggestol !

[QUOTE=DK SismoCats;1246756]Min liggestol !

[/QUOTE]

Sådan! :slight_smile: Husk at stemme på Lones indlæg. Eller også skal Tea huske at lægge begge indlæg sammen.

Sommer er bikinitid :høhø:

Hvor pokker blev Lillemanden af ??

Trille der sidste sommer nyder den sol, som tilsyneladende blev helt brugt op, så der intet er tilbage er til denne sommer

Bølle nyder solen.

Så må der stemmes. :smiley:

[QUOTE=Dorte Birkedal;1246444]

Og jeg skulle lige hente en bog …[/QUOTE]

Vi har lige mange stemmer på de to skønne billeder. Hvad gør vi? :slight_smile:

Kan man ikke ha to vindere:) De er jo begge super dejlige:høhø:

Jo, det synes jeg da. Så skal Dorte og Ingrid bare blive enige om hvem der tager denne uges konkurrence. :slight_smile: