Ugens foto - uge 40

Denne uges emne er: “Walkabout”

Regler:
Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag.

Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.

Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.

Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).

Jeg har en lille walk-around er det ikke næsten det samme ? :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]104942[/ATTACH]

ØV !! …Er der ikke flere som vil lege med i denne uge ?

Hugo tager lige en walkabout på altanens nye bræt :smiley:

En af The Basterds… Hu ha som de var dejlige :hjerte:

“Not walking…” :venter:

X-It On Main Street går tit en tur på taget af sit hun. Heldigvis ved han ikke hvad hans navn betyder og lever derfor ikke op til det :slight_smile:

her er lille(det var dengang) ional ude og inspicere haven

Walkabout - eller runaround? :tihi:

Hov Eva, vi to har stemme lighed - Skal vi slå sten, saks og papir om det ? :slight_smile:

Nej, nup du den bare, du plejer at være god til at finde på :slight_smile:

God ide Lykke, eller måske lige nævne det i tanketråden osv ?

Det ku man også :slight_smile:

Jeg tænker bare, at flere ser det, hvis der bliver skrevet direkte i tråden. Tror ikke alle følger med i tankerne…

Eva og jeg har stemmelighed i denne uge ( Tillykke Eva :slight_smile: )

Vi er indbyrdes blevet enige om at jeg sætter en ny konkurrence i gang, den kommer lidt senere :slight_smile:

Lige en generel tanke om ugetrådene… Kan se, at der er langt flere, der får stemt, hvis der lige er nogen der nævner, at der må stemmes. Så det ku være dejligt, hvis en af dem der lige ser den, gider at skrive et indlæg :slight_smile: Self er det ikke tvang eller noget, men en service for os andre glemsomme :ups: