Ugens foto. Uge 5: Så flyt dig dog

Det er mig nærmest umuligt at lave denne tråd pga. kat over det hele…

Derfor er ugens emne Så flyt dig dog…
Det er naturligvis til fri fortolkning ;)[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]

Regler:[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).

Vinderen er jeg antageligt forhindret i at afsløre, da jeg smutter på palmeøen i morgen, men en eller anden kan helt sikkert overtage tjansen :wink:

Set i gang :D[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Når man gerne vil skrive på Kattegale, men der ligger én i vejen… :venter:

Bare fordi vi er tvillinger, er der vel ingen, der siger, vi behøver være uadskillelige :hmpf:

Ekstra point til den, der gætter, hvad der bliver vist i tv! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=galath;1274833]Bare fordi vi er tvillinger, er der vel ingen, der siger, vi behøver være uadskillelige :hmpf:

Ekstra point til den, der gætter, hvad der bliver vist i tv! :p[/QUOTE]

Borte med blæsten :wink:

ja hvis du tror du skal sidde og lege med din puter, så tager du altså fejl, for nu ligger jeg her og det eneste du skal er at nusse mig

Hvad mener hun med, at vi står/sidder i vejen? :engel:

Læse til eksamen siger du? Nej jeg skal lige sove på dine ting!

Årrh!! Det er rigtig svært ikke at grine med det samme! :surrender1:

Beklager … rent sengetøj må vente!

Det er MIN køje, din lille fredsforstyrrer… Så flyt dig dog…!!! :venter:

Nemlig, Pernille :slight_smile:

:lol:

Jeg mener, vi bør lave en regel om, at der kun må være én killing med på et billede. Der er jo ingen af os andre, der har en chance mod 4 af slagsen :never:

Tillykke til Hanne Lindvig og de fire overdimensionerede nullermænd på støvsugeren :smiley: :flag:

Jeg beklager meget at de 4 rottede sig sammen mod mig og støvsugeren :høhø:
Håber jeg kan gøre det godt igen ved at oprette en ny tråd for uge 6 :cool2: