Ugens foto uge 51 - julekat

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Ugens emne: Julekat

• vi kender alle misserne der er dygtige til at hjælpe til jul, enten ved at pynte juletræet [/COLOR][/COLOR][/COLOR]:tihi: eller ved at plyndre det :argh:(hvad viggo er i gang med nu), hjælpe til med at pakke gaver ind osv.
    [COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]

Regler:[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde mandag-torsdag ved at lægge dit billede ind i denne tråd.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag-lørdag stemmer du ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Der må ikke ‘‘grines’’ før fredag [/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må stemme på alle de billeder, du vil. Forum forhindrer, at du stemmer på dig selv.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest grin på), og vinderen skal søndag, senest mandag, starte næste konkurrence.[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede (det må gerne være et tidligere vist billede).[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Om nom nom! Som killing var Mingus så vild med sin nissehue, at han var nødt til at smage på den… grundigt :tihi:

Pyh det er hårdt at pakke julegaver ind…

Alle ved jo at européer er de rene engle, så vi kan kun fremvise denne slags katte herhjemme :engel2:

Sjovt som det altid er stribemisserne der står for skud her :høhø:

[QUOTE=Eva K;1269393]Alle ved jo at européer er de rene engle, så vi kan kun fremvise denne slags katte herhjemme :engel2:

[/QUOTE]

Det er altså dårlig stil at lyve i december :stuck_out_tongue:

Cinnamon spiller julegave - men kan ikke helt dy sig med den lille pote…

Mine nisser - Akilah skulle lige være med

[QUOTE=Dorte Birkedal;1269451]

Mine nisser - Akilah skulle lige være med[/QUOTE]

Ej hvor sjovt. Lige præcis de nisser er en institution i min familie, hvor min farmor har lavet til alle sine børn. Jeg har nu arvet opskriften, som er fra Familiejournalen 1988 og er ved at lave mine egne:-)

Lyve?! Hvad snakker du om? :uha: Det er da den pure sandhed, se bare billedet! :muhaha:

Den må være ældre den opskrift, jeg fik julemanden sendt da jeg var på efterskole 83-84, men vil høre min mor hvor hun har opskriften fra.

Julemuffe :hjerte:

• Der naturligvis ikke gad at ligge i hatten, da der rigtigt var stillet an til photoshoot :venter:

Har du meldt din julemis til? Ellers kan du nå det endnu :rock:

I år er jeg gået pynte-amok i stuen, og dette billede er det tætteste Emina er kommet på at lave unoder. :tihi:

der må lige en viggo til - denne uge, han er nemlig i rigtig julehumør :høhø:

ps juletræet er pakket væk - det kunne vi ikke blive enige om :venter::argh:

:slight_smile: nu!

Så er der stemt :smiley: Herlige julekatte!

Så må der ikke grines mere … det er Mingus og PernilleDL der skal finde på næste uges emne :smiley:
Tillykke!