Ugens Kat - uge 13 - Come out, come out, wherever you are

Kender I det, at ens kat pludselig er pist forsvundet? Man leder højt og lavt, men kræet er dælme væk :surrender1:

Så ugens emne er: Come out, come out, wherever you are!

Og fortæl mig så i et billede, hvor I sidst fandt jeres kat(te) :wink:

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag ved at lægge et billede ind i denne tråd.
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder, du ønsker det.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ), og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede ).

God fornøjelse [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]:smiley:

:venter:

Hjælp! - råber Asani. Man kan måske lige ane, at Chili har sat sig tungt og forsvarligt på låget :muhaha:

lad mig nu bare lege skildpadde i fred

Blua kunne ikke finde småkagen, men så fandt han hende oppe i kradsetræet :tihi:

Gemmeleg med Knud og co.

Caithlin og Bastian gemmer sig for hinanden… :slight_smile:

Hippy var så sød at fortælle os, hvor Mira havde gemt sig

Du sagde, jeg skulle vaskes; jeg er klar…

Alba vil ikke ud fra under dynen. :hjerte:

Pssttt … det er først fredag i morgen. :wink:

Jeg har ikke set Billy :høhø:

Tusinde mange tak til alle, som har postet et billede - de er alle skønne :smiley:

Oooooooog STEM for dælen :rock:

ugens vinder er jeanette og hendes lille mis der er blevet overrumblet af en lommehund
lad os se hvad jeanette finder på af sjovt emne i næste uge

Tusind tak, jeg starter en ny konkurrence med det samme :slight_smile: