Ugens kat - uge 16 - killinger i leg

[QUOTE=Andreas;1308485]Jeg vil mene, at vinderen er Marie (Velfa). Hendes billede har fået 14 grin. Kamillas (Katho) billede har ganske vist fået 15 grin, men 2 af dem er afgivet for sent, hvorimod alle Maries er afgivet rettidigt.

Tillykke. :puuuuust:

Andreas[/QUOTE]

Ikke at jeg har noget imod at Marie er vinderen, men min stemme er afgivet rettidigt, den blev nemlig afgivet 4 min i midnat lørdag aften :wink: Så teknisk set så står de lige.

På min liste over stemmer står der “23-04-17 00:02[SIZE=3]” [/SIZE]ud for din stemme.:slight_smile:

Det er jo ikke verdens største afvigelse. Men på en eller anden måde skal vi finde en afgørelse.

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;1308519]På min liste over stemmer står der “23-04-17 00:02[SIZE=3]” [/SIZE]ud for din stemme.:slight_smile:

Det er jo ikke verdens største afvigelse. Men på en eller anden måde skal vi finde en afgørelse.

vh

Andreas[/QUOTE]
KGs ur er altså 3-4 min foran…
lige nu står der at kl. er 7.00 men den er 6.57 på mit ur :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Andreas;1308519]På min liste over stemmer står der “23-04-17 00:02[SIZE=3]” [/SIZE]ud for din stemme.:slight_smile:

Det er jo ikke verdens største afvigelse. Men på en eller anden måde skal vi finde en afgørelse.

vh

Andreas[/QUOTE]

Så stemmer KG’s indre ur ikke, eller det tager nogle min for at reg. stemmen, for jeg dobbelttjekkede nemlig lige klokken på min pc inden jeg stemte.

Men det har vist “løst sig selv” da Marie har lavet en ny tråd.

Ja, test på dette indlæg viser at en stemme afgivet 11.32 står reg til 11.37 :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=57945&p=1308117#post1308117