Ugle mode

nu har jeg i snart i 1½ år lagt mærke til at der skal ugler på alt, det kan være tøj, service til hjemmet, smykker osv.
hvad har gjort at man lige pludselig skal bruge uglemotiv til alt

ugler er seje…

bare se den her

//youtu.be/RZEF-ozjx4Q

Jeg har godt nok ikke selv noget med ugler på, men jeg synes faktisk,
at de er vildt søde.

Var på nippet til at købe et ur til at have om halsen - og det var en ugle, hvor
man for at se urskiven, skulle skubbe vingerne til side.

Uglen er jo et klogt dyr, siges der, og så ser det måske mere fikst ud på en
voksen end f.eks. en dinosaur :cool:

Min nabo har en ugle i træ på døren. Ca så stor som min håndryg.
Forleden, da jeg var inde i “Panduro Hobby” for at kigge efter knitrebolde, så jeg et stempel med en ugle, ca samme størrelse - tænkte på at nævne det for en med “ugle-dille” :wink:
En dame havde en ugle i læder (husker ikke brugen), jeg spurgte om, hvorfra, så ugle-fans kunne få en: Dope tøjbutik har dem (havde?).
Ja, der er noget med ugler for tiden - bare det ikke er i mosen :wink:

Du har ret i t der i øjeblikket er næsten alt med ugler på. før det var der en lang periode med ænder. Ænder i alle mulige materialer. Til andre tider har det været blomster eller elefanter :slight_smile:

Jeg samler på ugler, men selv jeg har opgivet i det nuværende ugle-boom… Så jeg køber kun nye hvis de i særlig grad taler til mig. Før i tiden købte jeg (eller fik) omtrent alt, bare det var en ugle, men nu hvor de er overalt… er det næsten for meget af det gode L

Men ugler ER seje. Og jeg tror deres menneskelige “ansigter” er med til at gøre dem populære. Sammen med myten om den kloge ugle (i virkeligheden er en ugle en ret dum rovfugl, sammenlignet med mange andre fugle L)

Og de hotte tasker og punge LINK