Uh... Drømmehjemmet er til salg!

Suk! Min onkel sælger deres fantastiske bolig på fyn! Jeg har drømt om at bo der siden de gik i gang med at renoverer det.
En skam det ligger på fyn, og en skam jeg ikke lige har råd til at købe det, eller bo i det :tihi:

Men derfor vil jeg da gerne dele drømmen med jer :hjerte:

Billeder af stedet:

Beskrivelse af boligen:

Stedet er absolut fantastisk! :hjerte:

Hold da op for et sted. - Virkelig flot. :slight_smile:

Men nøj det irriterer mig at personen som har taget billederne, har pletter på sit kamera. G Hvor er det syndt med de forstyrrende og grimme pletter på billederne. - Ja sorry, er lidt hys med sådan noget. :tihi:

Men forstår godt du er vild med det. :smiley:

Hold da op :slight_smile:

Og i Københavnerpriser så er det jo ikke engang dyrt!

Hold da op - sikke et smukt hjem! Kan godt forstå det er dit drømmehjem :smiley:

Hvor ser det godt ud - blot en skam det ligger på fyn :tihi:

Er du fuldstændig vanvittig, det er et lækkert sted!! :uha::uha:

Har lige delt linket med min veninde, og nu sidder vi begge og går helt amok, haha.
Og som Charlotte siger, er det faktisk ikke engang dyrt. Bevares, det er mange penge - men hold op, man får meget får dem!

Rigtig flot bolig… :slight_smile: Og egentlig ikke ret dyr nej.
Men hvor er det dog syn med alle de staldbygninger, at der ikke er noget jord til…

Jeg er fra fyn :høhø:
Jeg har før set den bolig på nettet, og havde samme reaktion som nu = wauuuuuu.

Stik mig 4 mio. og jeg vil straks lave et Bed & Breakfast.
Samtidig ville der være masser af plads til min mands nystartede firma.

Hvor f*** er de 4 mio. :?
Har jeg mon en rig onkel i Amerika eller andet godtfolk, som er gavmilde :venter: NOT.

Men stedet er vildt lækkert :ok:

Hold da op… Det ligner helt et slot… :thumbup:

Jeg skulle godt nok have mange mange penge for at bo sådan et sted… Det er da et fuldtidsjob at gøre det rent -what

[quote=Rimmen;383375]Suk! Min onkel sælger deres fantastiske bolig på fyn! Jeg har drømt om at bo der siden de gik i gang med at renoverer det.
En skam det ligger på fyn, og en skam jeg ikke lige har råd til at købe det, eller bo i det :tihi:

Men derfor vil jeg da gerne dele drømmen med jer :hjerte:

Billeder af stedet:

Beskrivelse af boligen:

Stedet er absolut fantastisk! :hjerte:[/quote]

Det minder utrolig meget om et hus jeg har været i en gang, der hvor jeg var lejede de dog værelser ud til gæster/tourister, men det ser ud til at være et lækkert hus :stuck_out_tongue:

Wow :savle:

Hvis jeg havde 4 millioner flyttede jeg med det samme!!! Hvor er det bare flot.

det er jo gigantisk… og så til blot 4 mio… det er enestående…

hvis jeg ikke allerede havde planer… så havde vi nok overvejet det… det er jo alt for vidunderligt!!!

AEiiijjjj…

Nu er jeg blevet helt fanget af at sidde og kigge ind i alle mulige folks hjem.

Det er bare helt vildt interessant, altså… :tihi::ups:

Jeg er så ikke så vild med det…bevars det er da flot:p…men for sulan det er ALT for stort, jeg ville jo konstant rende rundt og lede efter kattene…og rengøringen-what…OG så er der naboer:argh:…næhhh ellers tak, jeg bliver på min lille tønde land heroppe nordenfjords, hvor husene sjældent kommer i den størrelse:høhø:

:savle: …fedt sted, og ikke så dyrt endda. Ærgerligt at det ligger på Fyn.