Uha den er barsk!

http://ekstrabladet.dk/gallerier/nyheder/article1104174.ece

Hatten af for en tankevækkende fotoserie om den danske velfærdsstat!

MVH

hvor har du ret Helle
vores lille dejlige land danmark bliver mere og mere Barsk -kold og kynisk :frowning:

Jeg synes også hvis man lige følger med i nyhederne - hvor sker der mange rådne ting i Danmark:mad:

Jeg kan desvære ikke se linket, men Danmark er på vej nedad bakke, det er efterhånden et uland, og jeg mener det, velfærd, hvad er det?

Nu bliver jeg sikkert upopulær, men altså jeg var også fattig som barn, og der har da så vidt jeg ved været uretfærdigheder hele min livstid, fra myndighederne og imellem borgere. Det kom bare ikke i avisen.

Jeg er faktisk næsten glad for at ekstrabladet gider fokusere på det. Det er et fremskridt for mig at se. Hurra for mediernes nyfundne medmenneskelighed - se der er slet ingen der bliver beskyldt for at være kommunister eller pladderhumanister eller noget. Næ, vi forlanger og forventer at vores velfærdssystem hjælper os.

Jeg ser kun et fremskridt og rigdom.

Jeg kan godt undre mig over, at folk sætter 6 børn i verden, når de ikke har råd til at have dem???

Det er altså ikke alting, der er samfundets skyld.

[QUOTE=Sheer;93316]Nu bliver jeg sikkert upopulær, men altså jeg var også fattig som barn, og der har da så vidt jeg ved været uretfærdigheder hele min livstid, fra myndighederne og imellem borgere. Det kom bare ikke i avisen.

Jeg er faktisk næsten glad for at ekstrabladet gider fokusere på det. Det er et fremskridt for mig at se. Hurra for mediernes nyfundne medmenneskelighed - se der er slet ingen der bliver beskyldt for at være kommunister eller pladderhumanister eller noget. Næ, vi forlanger og forventer at vores velfærdssystem hjælper os.

Jeg ser kun et fremskridt og rigdom.[/QUOTE]

Til dels enig:)
Men jeg synes dog der sker stop opratopning af bandevold, invandrer der går amok, folk der stikkes ned, pigebander der overfalder andre piger.

Og jeg tror ikke det kun er fordi medierne belyser det mere idag end da jeg var barn - jeg tror bare unge “udvikler” sig, og unge generelt er mere flabet og balstyriske idag:(

Hvis de har 6 børn, så får de da en klækkelig indkomst fra Slytercheken.