Uha er så glad!

Endelig fri for busser der aldrig kommer til tiden, som køre før tid så man står der og venter i en evighed for til sidst at gå hjem igen.
Endelig kan børnene sidde behageligt på vej til skole, og ikke stå op i en overfyldt bus, de 11 km til skolerne.
Endelig kan vi tage i svømmehallen hele familien, uden at skulle bruge 100 kr på transporten alene, løbe hen til bussen for at nå den, eller vente 2 timer på den næste fordi vi ikke nåede den.
Endelig kan vi gøre hvad vi vil - NÅR vi vil! YES! :juhu:

Vi købte bil igår - og det er det bedste vi har gjort for os selv, i meget meget lang tid. Vi fik en god lille bil, til en god lille pris, med en god billig forsikring.
Jeg er bare så glad!

Hvor lækkert! Tillykke med bilen.

Mange tak :slight_smile:

tillykke med den nye dytbil, det er virkelig frihed at ha egen bil og bare det at man at slippe for bussen er guld værd, hvad har i så købt

Tak Johnny - ja vi skulle have gjort det meget før. Det er lige før vi betalte det samme i buskort som vi kommer til at betale nu.

En lille renault clio fra… ja nu har jeg glemt årstallet hehe… og ved heller ikke hvad modellen hedder. Man er vel kvinde:tihi:
Men den ligner meget den på billede nummer 2 -
http://www.google.dk/search?tbm=isch&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial&hl=da&source=hp&biw=1904&bih=871&q=renault+clio&gbv=2&oq=renoult+cli&aq=0sL&aqi=g-sL1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1368l7005l0l8747l11l11l0l0l0l0l184l1394l4.7l11l0

FEDT!!! Åhh, der er ikke noget bedre end den frihed en bil medfører. Jeg er såååååå misundelig :slight_smile: Tillykke med det :slight_smile:

Tak Marianne :slight_smile:

Tillykke

Bil = frihed!!!

Mange tak Battlestar - nemlig :wink:

lige præcis de model clio er noget af det bedre renault har lavet og det er en fin bette bil som er billig at holde kørende, nåja lige en bette reminder som mange nystartede bilister glemmer ,nemlig det med vinterdæk, sørg nu for at ha vinterdæk på bilen.

TILLYKKE med den lille bil !

Jeg kan godt huske, hvordan jeg havde det, da min første bil holdt på parkeringspladsen,og jeg som enlig mor var uafhængig af " det offentlige" Skøn følelse, som man hurtigt vænner sig til og får svært ved. at undvære igen :):tihi:

Cats og Conni

Tak for reminderen Johnny - men vi bor jo på Bornholm, så tror du vinterdæk er nok? - eller skal jeg skaffe en helikopter?:tihi:

Mange tak Conni :slight_smile: Ja det bliver nok endnu sværere at undvære nu hvor man vænner sig til den lille luksus i hverdagen :smiley:

good one, så måske i skulle købe en af militærets aflagte pansret mandskabsvogne istedet og så få solgt clioen

Tillykke med bilen, det må virkelig være skønt for jer :slight_smile:

Vi fik en seat leon i august og er bare så glade for den. Den vi havde før var meget gammel så jeg føler mig stadig som en prinssese hver gang vi køre i den nye :slight_smile:

Tillykke meed bilen :thumbup:

Jeg bor på landet og er derfor afhængi af at have egen bil, for her i det vestjydske er den offentlige trafik håbløs i hverdagen og umulig i skoleferier. :thumbdown:

og så husk lige at skrive til mig når i skal til service så i ved hvad det skal koste…

jeg arbejder på et værksted og jeg kan fortælle hvad i skal betale med rimelighed og hvornår de prøver at flå jer…

pas på - 60% af værkstederne pt har ikke helt nok at lave - så de er griske

Vinterdæk på Bornholm? Jeg ville få monteret meder og motoren fra en snescooter L Så har du en chance for at komme frem til vinter :wink:

Tillykke med bilen. Clio er vistnok modellen - jeg ved i al fald godt hvad en Renault Clio er for en bil.

Biler er dejlige. De kan være et dyrt bekendtskab, men de er DEJLIGE. Det bedste der skete for mig var da vi fandt ud af at vi kunne ha’ to mindre biler i stedet for en stor, så jeg fik min egen. Jeg ELSKER min lille Picanto!

Tillykke med bilen! :juhu:

Ej mange tak skal I have:thumbup: Nu er jeg endnu mere glad :smiley:

Ja jeg tror også vi er ude i noget panseret militært køretøjs halløj hvis vi får en vinter som de sidste par år.
Vi har allerede forberedt os og har planer om at rydde ud i garagen i denne weekend, så den lille bil ikke skal stå udenfor og fryse. :høhø:

Battlestar - tusind tak for tilbudet! Mange tak. Det vil jeg lige huske til den tid :slight_smile: