UHHHH kan ikke få mine arme ned :-) Resultater fra Hamborg

Ja jeg kan bare ikke få armene ned vi har haft en super skøn udstilling i Hamborg, rigtig hygget os med skønne mennesker og smukke katte omkring os

Og så fik min smukke og kærlige Barbelo begge dage BIV og sørme om hun ikke blev BIS begge dage :regnbuehop:
Lørdag med 4 stemmer ud af 5
Og i dag var det enstemmig .

Hendes skønne halv søster Shout By Lulu fik sit cert . begge dage men blev slået i BIV af hendes søster .

Hvor er jeg stolt af mine to piger :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kan sørme godt forstå at du er stolt :smiley:
Rigtig stort tillykke med dine misser :slight_smile:

Wow, stort tillykke med de flotte resultater!! :flag:
Totalt sejt med BIS begge dage :smiley: :smiley: :smiley:

Hvor er det flot! Stort tillykke :flag:

Er der ikke nogen, der kan afsløre, hvem der blev BIS-killing i kat. II?

Tillykke, hvor er det flot :slight_smile:

WOW sikke da en præsentation hun har givet i denne weekend :wink:
Et kæmpe stort tillykke med hende og hendes søster :wink:

Stort tillykke Heidi. Så var det rigtigt set af dig og Dorte, dengang hun blev født. I har jo altid sagt at Barbelo var noget helt særligt :wehuu:

1000 Tak det var bare så overraskende og lidt vildt :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;597693]Hvor er det flot! Stort tillykke :flag:

Er der ikke nogen, der kan afsløre, hvem der blev BIS-killing i kat. II?[/QUOTE]
Jeg huske det ikke ,der gik lidt tude marie op i mig ,troede ikke jeg skulle blive så rørt , lidt hjerne blæst blev jeg også .:tihi::tihi::tihi:

Ja Barbelo er en særlig pige, og det har hun været fra da hun blev født min lille sød engel :hjerte::hjerte::hjerte:.
Vi bleve alle enig om at Kaz må sidde på hendes sky og smile over hele ansigtet denne weekend :engel2:

Hold du bare armene oppe lidt endnu, for hvor er det flot :klap:

Smil tror slet ikke jeg kan få dem ned jeg er bare så glad min lille pige :wink:

Kæmpe TILLYKKE med det flotte resultat!!! :slight_smile:

Knus Gitte

Det er godt nok flot! Tillykke med begge kattene og ikke mindst de to BIS’er.

Teresa

Hold da op hvor flot. Stort tillykke med sejren!

Stort tillykke med dine smukke piger :slight_smile: Flot!!!

Kæmpe stort Tillykke med de flotte resultater… Det er simpelthen bare så flot og vi glæder os på Jeres vegne… :ok::ok::ok::ok::ok:

Og jeg kan snildt forestille mig at de to piger nu vil udnytte situationen og bede om lidt ekstra mundgodt :tihi::tihi::tihi::tihi:

Super flot gået :pote::klap::pote::klap:

[QUOTE=Coogans;597738]Kæmpe stort Tillykke med de flotte resultater… Det er simpelthen bare så flot og vi glæder os på Jeres vegne… :ok::ok::ok::ok::ok:

Og jeg kan snildt forestille mig at de to piger nu vil udnytte situationen og bede om lidt ekstra mundgodt :tihi::tihi::tihi::tihi:

Super flot gået :pote::klap::pote::klap:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Fnis de har fejret her hjemme i aften med de andre misser. Fest menuen bestod af tun og rejer , snacks stænger og lidt af de godbider Barbelo vandt :wink:

:juhu::juhu::juhu: Stort tillykke med BIS’erne Heidi!!! Kan godt forstå at du er blevet lidt elektrisk :smiley:

Et stort tillykke med de fine resultater

Wow! Stort tillykke med dobbelt BIS’en! :slight_smile: