Uhyggeligt biologiprojekt

Danske skoleelever har lavet et biologiprojekt, som jeg synes er meget tankevækkende.
Godt nok er vores hjerner ikke lavet af karse, men alligevel …

Ja, ret skræmmende når man tænker på, at mibilen jo, aldrig forlader de unges hænder! Cats og Conni

:uha:

Ret chokerende… og fantastisk projekt af et par helt unge piger.

Nu bruger jeg stort set kun min mobil til at sende sms’er - har den aldrig med mig når jeg er ude af huset - men routeren skulle udsende lisså mange skadelige wipes…

Æv…

Mååååske jeg skulle finde en anden procedure… Har i længere tid opladt telefonen under topmadrassen, fordi det åbenbart er det eneste sted jeg kan have ledningen i fred for visse 4-benede husfæller. Måske jeg skulle finde en anden løsning på det… Interessant projekt iøvrigt!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1068671]Mååååske jeg skulle finde en anden procedure… Har i længere tid opladt telefonen under topmadrassen, fordi det åbenbart er det eneste sted jeg kan have ledningen i fred for visse 4-benede husfæller. Måske jeg skulle finde en anden løsning på det… Interessant projekt iøvrigt!
VH
Susanne[/QUOTE]

Nej, med mobiltelefonen så tæt på må du forvente at mutere, dø og værst af alt - så vokser du slet ikke!! … spøg til side!

Spændende eksperiment - men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad vi ellers udsætter vores kroppe for - både i indtag og stråling…

[QUOTE=Margrethe;1068673]Nej, med mobiltelefonen så tæt på må du forvente at mutere, dø og værst af alt - så vokser du slet ikke!! … spøg til side!

[/QUOTE]

Men den del af det ville så være OK :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1068675]Men den del af det ville så være OK :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Haha ja det tænkte jeg nok - jeg synes også at jeg vokser vel rigeligt i øjeblikket - så tror jeg vil tage både mobil og router med i seng i aften!

Interresant! selv om vores hjerne ikke er lavet af karse (ok der er måske nogen jeg ville mistænke for det :tihi: ) så er den jo lavet at levende celler ligesom karsen også består af levende celler.
Jeg sover aldrig med mobile ved siden af puden, det har jeg læst mig til for ½år siden, at det blev i den grad frarådet hvis man havde søvn problemer!

[QUOTE=Susanne W;1068671]Mååååske jeg skulle finde en anden procedure… Har i længere tid opladt telefonen under topmadrassen, fordi det åbenbart er det eneste sted jeg kan have ledningen i fred for visse 4-benede husfæller. Måske jeg skulle finde en anden løsning på det… Interessant projekt iøvrigt!
VH
Susanne[/QUOTE]

Se, der er en forklaring på alt :stuck_out_tongue: undskyld ku’ ikke lade være …

Jamen du har ret :wink: Tror jeg prøver at flytte den ned under måsen i stedet for :høhø:
VH
Susanne

Det er altså skræmmende. :S

Og jeg kommer til at tænke på et andet ‘projekt’, jeg så på nettet engang. Det var billeder af planter vandet med almindeligt vandhanevand, og samme type planter vandet med vand, der havde været en tur i mikrobølgeovn (så vidt jeg husker). Gæt engang, hvilke planter, der trivedes, og hvilke, der IKKE gjorde…:S

Jeg så den også og tænkte gisp

Og så tnkte jeg på at mange, også her, har fortalt at de har deres router stående i soveværelset, tit endda under sengen. Og forsøget var netop lavet med routere… som altså tilsyneladende er lisså farlige som en tændt mobil.

jeg har mobilen på natbordet og den trådløse router under fodenden … hmmmmm måske der skulle ændres noget !

Kun hvis du vil have dine fødder til at vokse :smiley: :wink:

[QUOTE=Diana F;1068945]Det er altså skræmmende. :S

Og jeg kommer til at tænke på et andet ‘projekt’, jeg så på nettet engang. Det var billeder af planter vandet med almindeligt vandhanevand, og samme type planter vandet med vand, der havde været en tur i mikrobølgeovn (så vidt jeg husker). Gæt engang, hvilke planter, der trivedes, og hvilke, der IKKE gjorde…:S[/QUOTE]

:inlove:

Og lige præcis derfor, har jeg aldrig haft en micro-ovn … og får det heller aldrig - jeg har tid nok til at lave min mad på almindelig vis :engel2: