Ukrudt eller?

Der vokser sådan en underlig en op af en af krukkerne uden for - mon ikke det er noget påskeukrudt :?

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jow, det er bestemt ukrudt - og af den slags, der breder sig hurtigere end lynet -what-what

Skynd dig at rive det op MED rod, og send det til mig.

:kryds:

Altså, hvis det er ukrudt, hvorfor pokker kommer der så ikke sådan noget op her hjemme i vores have? Gs

Jeg kan se at du døjer med samme problem som jeg :besvimer: … her spirer det blot op imellem revner i fliserne …

Jeg synes heller ikke den er helt rask ud, hvis man sammenligner den med din ukrudtsplante … måske er den inficeret med skjoldlus :?

Jeg synes bladene hænger lidt på den der ukrudt - måske du skulle prøve og vande den? :tihi:

Fortvivl ikke, den er nem at komme af - den skal tages ved ørene:-)

:wehuu::wehuu::wehuu:

Kære Charlotte og Skattekat…:wehuu:

De kaniner får ikke ukrudt nok. :frowning:
Tynde og mangre, som de er.

De tilbydes hermed en ferieplads…
Jeg havde næsten glemt, at kaniner er så smukke.

[quote=Mona Jensen;162866]Kære Charlotte og Skattekat…:wehuu:

De kaniner får ikke ukrudt nok. :frowning:
Tynde og mangre, som de er.

De tilbydes hermed en ferieplads…
Jeg havde næsten glemt, at kaniner er så smukke.[/quote]

Jeg synes, at du skal tage dem Mona - tænk at kalde sådanne søde og smukke dyr for “ukrudt”.

:argh::argh::argh::argh:

Det gode ved den slags ukrudt er at det smager rigtigt godt, så endelig lad det gro-høhø
Marina

K… hvor er det ukrudt sødt :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Marina;162948]Det gode ved den slags ukrudt er at det smager rigtigt godt, så endelig lad det gro-høhø
Marina[/quote]

Man spiser altså ikke ukrudt der har sit eget navn - NÅ ! :venter: … og slet ikke når der er tale om dværgvægst …

Hvis nogen mangler ukrudt i sin have, så sidder denne lille fyr på Roskilde Internat …

:wehuu:

[quote=Skattekat;162996]Hvis nogen mangler ukrudt i sin have, så sidder denne lille fyr på Roskilde Internat …

:wehuu:[/quote]

-kaisålæredet

Så skynd dig dog hen og hente den… den er da bare for kær til at sidde der længere.

Hvis jeg havde en have, havde jeg nappet den ASAP

:wehuu:

[quote=Therese;163127]-kaisålæredet

Så skynd dig dog hen og hente den… den er da bare for kær til at sidde der længere.

Hvis jeg havde en have, havde jeg nappet den ASAP

:wehuu:[/quote]

Du behøver da ingen have for at have sån en lille trunte. Jeg har mine indenfor så jeg kan hive dem op og give dem et kys når jeg vil :wehuu:
Så skynd du dig hellere at hente den lille fyr :inlove:

[quote=Celina;163129]Du behøver da ingen have for at have sån en lille trunte. Jeg har mine indenfor så jeg kan hive dem op og give dem et kys når jeg vil :wehuu:
Så skynd du dig hellere at hente den lille fyr :inlove:[/quote]

:):slight_smile:

Narj, Celina… den skal kunne rende rundt og strække sine lange bagben - og hoppe og danse rundt på en dejlig græsplæne - og sådan én har jeg ikke her på 2. sal.

:tihi:

[quote=Therese;163134]:):slight_smile:

Narj, Celina… den skal kunne rende rundt og strække sine lange bagben - og hoppe og danse rundt på en dejlig græsplæne - og sådan én har jeg ikke her på 2. sal.

:tihi:[/quote]

Var der ikke noget med at I havde en dejlig gårdhave ?
Du ku’ tage ham med derned i sele … måske behøver den tilmed ikke nogen sele, de fleste af mine kaniner kunne rende uden … de løber som regel ikke så langt væk …

Sådanne noget ukrudt vil jeg også have i stedet for det dumme grønne noget :wehuu: