Ukrudt forgår ikke så let,

Jeg er tilbage igen, træt men har det godt.
Tak for jeres søde hilsner og tanker, jeg er sikker på det var dem der gjorde jeg kom så hurtig hjem igen.

Jeg fik noget der i høj grad mindede om et hjeteanfald. En strammen omkring brystet, der bare blev værrer og værrer.
Min mand tog mig til læge, der indlagde mig akut på hjerteafdelingen.
Efter megen overvågning og samtaler, fandt man frem til det var mine gigtpiller der var den store synder. Selvom jeg får modgift, så var de ved at give mig mavesår.
Så hvis i får sådan en tur som jeg har haft behøver det ikke være hjertet, det kan også være mavesår, nyrerne eller galdestensanfald.

Men nu er jeg hjemme og har det godt, selvom jeg er øm i muskulaturen omkring brystet og maven og stage træt, men uden hjerteproblemer.
Knus Elin

Hvor ER det dejligt at høre, at du er ok og det ikke var alvorligt, selvom det er grimt nok…

Men det har helt klart været en grim forskrækkelse…

Dejligt du er på banen igen…

Men pas nu på dig selv og slap af alt det du kan søde Elin, sammen med misserne og Mogens… Du har brug for det…

-kramer-kramer-kramer-kramer

Hvor er det dejligt at du er hjemme igen Elin. Det må have været noget af en forskrækkelse du der fik dig, men heldigvis var det falsk alarm.

De bedste ønsker om hurtig bedring :wehuu:

Knuser Birthe

rigtig hjertelig velkommen “hjem” igen Elin :inlove:

jeg håber snart du er helt frisk igen :kryds:

Dejligt at have dig på banen igen :wehu::wehu::wehu:

Dejligt at læse at du er hjemme i god behold. - Godt det ikke var hjertet! :slight_smile:

God bedring.

Puha, sikke en grim oplevelse. -bleg
Dejligt, at det trods alt ikke var så slemt, selvom det er grimt nok. -thumbs

Godt at have dig på hjemmebane igen. -kramer -kramer

Dejligt at vi har “vores” Elin igen - hvad skulle vi gøre uden dig?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Tusind tak allesammen, hvor er i altså søde.
Kæmpe stort kram til jer fra Elin

Hvor dejligt, at du er her igen, Elin -kramer

Blev sørme så bekymret for dig :ked:

Selvfølgelig er det ikke rart at ha´ et mavesår lige på trapperne, men sikke en lettelse, at det ikke var hjertet.

[bigkiss][bigkiss][bigkiss][bigkiss]

Hvor er det godt at høre, at du er hjemme igen.

Hvil dig nu alt det, du kan - og pas på dig.

Vi render ingen steder, vi er her når du har samlet kræfter igen.

-zzz-zzz-zzz-zzz

Ja jeg må indrømme… Jeg blev rigtigt ked af det, og meget bekymret, da jeg læste beskeden igår…:ked::ked:

Osse derfor, jeg skrev en sms, selvom jeg ikke vidste hvordan du havde det…:? MÅTTE vide det, fra dig selv af, hvis du kunne…

Jeg VAR klar til at tage til Jylland… Så jeg kunne støtte dig og Mogens, hvis det var slemt…

Du har en helt speciel plads i mit hjerte Elin… Sammen med dine misser og Mogens osse…-kramer

Og jeg har endda aldrig mødt jer in real endnu…men jeg har alligevel kendt dig i over 3 år nu, snart 4:thumbup:

Du ved osse hvfor vi ikke har fået snakket meget i det forgangne år. Men da jeg vente tilbage, kunne jeg ikke mærke, at der var gået så lang tid…

Da jeg meldte mig ind her. var det første faktisk at gå ind i medlems listen, for at se om Leopolds mor nu var her, og det VAR hun:wehu::wehu::wehu:for jeg havde sådan savnet dig…

[QUOTE=Copycat-Linda;91994]Ja jeg må indrømme… Jeg blev rigtigt ked af det, og meget bekymret, da jeg læste beskeden igår…:ked::ked:

Osse derfor, jeg skrev en sms, selvom jeg ikke vidste hvordan du havde det…:? MÅTTE vide det, fra dig selv af, hvis du kunne…

Jeg VAR klar til at tage til Jylland… Så jeg kunne støtte dig og Mogens, hvis det var slemt…

Du har en helt speciel plads i mit hjerte Elin… Sammen med dine misser og Mogens osse…-kramer

Og jeg har endda aldrig mødt jer in real endnu…men jeg har alligevel kendt dig i over 3 år nu, snart 4:thumbup:

Du ved osse hvfor vi ikke har fået snakket meget i det forgangne år. Men da jeg vente tilbage, kunne jeg ikke mærke, at der var gået så lang tid…

Da jeg meldte mig ind her. var det første faktisk at gå ind i medlems listen, for at se om Leopolds mor nu var her, og det VAR hun:wehu::wehu::wehu:for jeg havde sådan savnet dig…[/QUOTE]

Jeg har også savnet dig rigtig meget Linda og jeg blev glad og rørt da du sendte den sms.
Knus Elin

Skønt du er hjemme igen og det ikke var hjertet det var galt med :slight_smile: :wehuu:

Dejligt du er med os igen Elin

Lov at du tager det roligt og lader Mogens gør det ekstra godt for dig de kommende dage

-kramer

Hvor er det godt at du er ukrudt Elin:-))))

Dejligt at vågne i morges og læse en sms fra dig om dette.

Selvfølgelig forgår du ikke let:-) Du er jo en Elin

Knus

Hvor er det dejligt at høre,at du er hjemme igen og ved godt mod.
Pas nu godt på dig.Rigtig god bedring til dig:)

Kære Elin…:wehuu:

Hvor er det dejligt, at du er hjemme igen :inlove:

Pas nu godt på dig selv.
Vi kan jo slet ikke undvære dig - dit søde menneske.

Kærlige nytårshilsner :hjerte:
Mona

Dejligt at du er tilbage - og fortsat god bedring -blomst

Dejligt at høre at det ikke var hjertet der var noget galt med :slight_smile: men sikken en forskrækkelse I har været ude for derhjemme :blegne: Godt at du er ved godt mod og så må du/I få slappet godt af og oplevelsen på plads :slight_smile:

Stort kram herfra -kramer