Jeg har tit undret mig over en sjov adfærd, HELE flokken har.
HVER aften til sengetid, og det uanset klokkeslet, sker der det, at når vi gør klar til at gå i seng, starter noget ukendt “Ulvetimem” hos os. Det tager kun en halv time, men det er det tidspunkt på dagen, hvor jeg er mest nervøs for billeder og genstande, som ikke er kattesikre.
Hele flokken går “amok” de fræser rundt og nærmest løber på væggene… INTET sted er helligt for dem, i den halve time det tager. Det er “jorden er giftig” “du er den” “et-tagfat” og lege i den stil…
Og efter en halv time, er det som om det bliver slukket for en kontakt, og alle som en lister rundt for at finde det bedste sovested…
Vi har for sjov prøvet at lade som om, vi ville i seng, meget tidligt på dagen, for at se hvad der skete og det samme gentog sig igen…
Jeg undrer mig meget over hvorfor de gør det??
Er det for at krudte af, inden de skal sove? Eller??
Det er så sjovt nok Horse, som hver aften stopper legen, og når han stopper den, er det ovre på under et halvt minut…
Så er der så de små (Ja det er de jo ikk rigtigt mere, de er begge 1 år nu) de tager så turen en gang til eller 2, i løbet af natten. Men der er det KUN vores seng og os, det går ud over. De har det hyle sjovt med at hoppe op på klædeskbet, og så jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hoppe ned i sengen… Pyt med at vi ligger der, det er kun såååååå sjovt at høre de vræl fra deres slaver, når de lander strategiske steder-tihi