Undercover hankastrat

eller nullerputsengen med hale :stuck_out_tongue:

Galliano kan godt være en aaaaanelse anstrengende, når han keder sig - og når jeg er den eneste, der reagerer på hans kalden, er det mig, der må være underholder og det betød mange forsøg på at gemme sig under nullerputten, så Dabird’en ikke kunne se ham :rolleyes:

Tilsidst fik jeg overbevist ham om, at Sander lå ude i bryggerset og savnede ham, så jeg i det mindste kunne få lov at lave aftensmad til mig selv :slight_smile:

:tihi: Hvor godt…
Sikke et salgsbillede, man kan både ligge i en nullerputseng og gemme sig under den :tihi:

ej hvor en sjov pude med håndtag…den skal vist syes på i den anden ende, ellers er den træls at gå med ;O)

Heidi

:klapper:

er du sikker på, at han ikke bare frøs og ville have dig med i bunken under nullerputten? :ok:

Det var i hvert fald altid scenariet med trunten herhjemme :tihi:

[quote=PiaB;512307]er du sikker på, at han ikke bare frøs og ville have dig med i bunken under nullerputten? :ok:

Det var i hvert fald altid scenariet med trunten herhjemme :tihi:[/quote]

Hun var jo også hunkat - og det vil sige, hun havde en vis hjernekapacitet :tihi::tihi:

Galliano har skam turneret sengen rundt forklædt som en nullerput indtil flere gange og eftersom han altid fanger Dabird’en på et tidspunkt må det jo være rigtigt, at den ikke kan se ham på den måde :rolleyes::rolleyes:

-LOL-LOL-LOL

Sidder på arbejde og griner HØJT…mine koleger undrer sig
FANTASTISK billede :thumbup: