Underlig køber

Jeg har mine 4 killinger til salg nu. I går aftes fik jeg en sms og snakkede lidt frem og tilbage med vedkommende. Denne spurgte til sidst om, hvornår det ville passe at se katten. Hun fik et par dage at vælge i mellem - og så kommer det underlige. Hun ville ikke komme hjem til mig og se på killlingerne og til en kattesnak. Det skulle foregå på et neutralt sted og den lokale s-togstation blev foreslået.

Det sagde jeg selvfølgelig nej til, jeg hander ikke katte på den måde. Køberen skal se killingen der, hvor den er tryg og sig selv. Og jeg skal se køberen sammen med killingen.

Men har I oplevet noget lignende - jeg har ikke?

Hun påstod at det var helt almindeligt, at man mødtes et neutralt sted, fordi jeg jo var en fremmed.

Det er bestemt ikke almindeligt og lyder mest som noget, en kattehandler kunne finde på :frowning:

Lyder som CK - hold dig langt væk. Er dine katte fertile når du sælger dem? Den eneste sikre måde at undgå de ender ved CK er at neutralisere før salg. hun har også stråmænd

Det lyder godt nok mærkeligt… Det har jeg heller aldrig hørt om…:thumbdown:

killingekøbere må gerne komme her…men en ting er sikkert… jeg leverer selv i det nye hjem…og det sidste er et must…jeg skal se min killing i det nye hjem

Det lyder da godt nok underligt og en anelse mistænksomt :gruble:

Ja, det har jeg godt nok heller ikke hørt før…
Spooky :S

underligt, jeg har altid været glad for at komme ud og opleve det hjem hvor min killing er vokset op. Jeg tror jeg ville bakke ud af det hvis en sælger ville møde mig et offentlig sted. Jeg vil gerne besøge killingen mens den er hos sin mor og så er sælger velkommet til at aflever eller komme og besøge missen hos mig.

Inde i mit hoved blinker der store røde advarselslamper, hvor der står CK under.
Godt du afslog.
Knus Elin

Var det meningen at du skulle hive katten/killingen i en transportkasse - og vise den frem på en s-togsstation?? :uha: :besvimer: Det var da en dybt underlig idé…
Enten er hun sygeligt mistænksom og tror hun bliver overfaldet, hvis hun går hjem til en fremmed. Eller også har hun ikke rent mel i posen. :øhmm:
Den var jeg heller ikke hoppet på.

Der må vel være et telefonnummer du kan verificerer vedkommende udfra og ellers kan du sende det til enten mig eller TinaD…så kan vi gennemgå den laaange liste af telefonnumre CK bruger/har brugt…jeg tror efterhånden vi er oppe på omkring 50 :høhø:

Det var da godt nok en underlig opførsel, og umiddelbart slår mine alarmklokker også til.

Hvis folk er interesseret i killinger fra mig, så må de møde op på min bopæl, for at få en snak og hilse på kattene. Derefter kan de tage hjem, så tager manden og jeg en snak, og forventer købere gør det samme. Og derefter kan vi snakke sammen igen, og finde ud af om det er det er det rigtige match. Og når killingen så skal flytte, så transportere jeg den til dens nye bopæl.

Synes også det lyder ret underligt :S Tror det er meget godt du afslog… Hvem vil dog ikke se en killing i sine vante omgivelser :thumbdown:

(KKH - kan se jeg har boet i samme by som dig :tihi:)

Jeg tror mest på at det er en bange/neurotisk person.

Det giver ikke nogen logisk mening, at en kattehandler skulle ønske at mødes et neutralt sted for at købe en kat. Hun bliver jo hverken mere eller mindre anonym af at mødes hjemme hos sælgeren. Derimod giver det selvfølgelig stor mening, når det drejer sig om at sælge en kat, hvor man nødig vil kunne identificeres bagefter - eller vil have, at køberne ser de forhold, kattene går under.

[quote=Else;487862]Jeg tror mest på at det er en bange/neurotisk person.

Det giver ikke nogen logisk mening, at en kattehandler skulle ønske at mødes et neutralt sted for at købe en kat. Hun bliver jo hverken mere eller mindre anonym af at mødes hjemme hos sælgeren. Derimod giver det selvfølgelig stor mening, når det drejer sig om at sælge en kat, hvor man nødig vil kunne identificeres bagefter - eller vil have, at køberne ser de forhold, kattene går under.[/quote]
Ja - det var også min tanke. Det eneste jeg synes lyder sært, er at hun siger at det er en almindelig fremgangsmåde. En neurotiker ved som regel godt, at det er en selv der har et problem, som andre ikke har :gruble:

Det må jeg nok sige - underlig opførsel. Det var vist godt, du sagde nej.
Man véd jo aldrig… :gruble:

Det kunne også være køber bare har hørt som “et godt råd”, at man skal mødes på neutral grund.

Somme tider har folk nogle underlige idéer, men når man så får talt med dem og forklaret, kan de sagtens forstå det man siger.

Så der skal faktisk meget til at “afskrække” mig lige i første hug.

[quote=Else;487862]Jeg tror mest på at det er en bange/neurotisk person.

Det giver ikke nogen logisk mening, at en kattehandler skulle ønske at mødes et neutralt sted for at købe en kat. Hun bliver jo hverken mere eller mindre anonym af at mødes hjemme hos sælgeren. Derimod giver det selvfølgelig stor mening, når det drejer sig om at sælge en kat, hvor man nødig vil kunne identificeres bagefter - eller vil have, at køberne ser de forhold, kattene går under.[/quote]

Det er sådan set Ok at du tror dette - vi er så bare mange der VED at CK arbejder sådan, og hvis du forsøger at finde logik i CKs handlinger så glem det på forhånd. Der findes ingen logik, ingen fornuft, ingenting at forstå.

Jeg mener - er der nogen logisk mening i at vikle gaffatapé om benene på en langhårsblanding og herefter ved håndkraft rive filtret pels af katten?

Nej…

Jamen så stol du også trygt på det andet er sandt. Rastepladser, tog stationer, busstoppesteder, parkeringspladser - alverdens skøre steder, så hun ikke senere kan spores af sælger/køber - eller i det mindste ikke tror hun kan… hvilket den kommende retssag jo nok skal tegne et noget anderledes billede af:thumbup: Det glæder jeg mig til at overvære:ok:

Men du kender måske ikke CK?

MVH Helle

Men helt generelt bliver man altså selv mindre neurotisk, når man sælger neutraliserede killinger :wink:

Hørt! For dem har hun ikke stor interesse i - ikke et beholde i årevis i hvert tilfælde