Underlig reklame

hejsa

har lige været ude og kører en tur og på vores vej så vi en shell tank der var ved at blive ombygget, så de havde lavet deres egne skilte og reklamer.
den ene reklame syntes jeg burde pilles ned og fjernes
ordret stod der

husk at købe vin når de handler benzin

de 2 ting har da på ingen måder noget som helst med hinaden at gøre og sammenhængen ka jeg slet slet ikke se og den reklames opfrodring syntes jeg er total ude i skoven.

er det bare mig der en sippe el hva

[quote=Johnny;229907]hejsa

har lige været ude og kører en tur og på vores vej så vi en shell tank der var ved at blive ombygget, så de havde lavet deres egne skilte og reklamer.
den ene reklame syntes jeg burde pilles ned og fjernes
ordret stod der

husk at købe vin når de handler benzin

de 2 ting har da på ingen måder noget som helst med hinaden at gøre og sammenhængen ka jeg slet slet ikke se og den reklames opfrodring syntes jeg er total ude i skoven.

er det bare mig der en sippe el hva[/quote]

Som om spiritus og benzin hører sammen. :frowning:
Jeg er forarget.
Du burde egentlig fortælle dem…Johnny…at du ikke bryder dig om den reklame.

Det er ikke utænkeligt, at de fjerner den :slight_smile:

Tank-ejeren har en uforløst drøm om at være vinforhandler.

Stakkels mand. Hvor tragiskt. -tihi

[quote=Mona Jensen;229911]Som om spiritus og benzin hører sammen. :frowning:
Jeg er forarget.
Du burde egentlig fortælle dem…Johnny…at du ikke bryder dig om den reklame.

Det er ikke utænkeligt, at de fjerner den :)[/quote]

du har ret og det var osse min tanke, men butikken var lukket og det er ikke sted jeg kommer forbi hver dag:sorry:

Mon ikke det bare er fordi den tank importerer vin :?

Og nej jeg synes altså ikke det er upassende, bare fordi man kan købe vin der er det jo ikke det samme som at man skal drikke det på stedet, hvem sidder forøvrigt også og fedter med en proptrækker og et vinglas i sin bil :ups:

Næ så er det nemmere at købe en flaske sprut med skruelåg, de står også lige inde på hylden, og har gjort i årevis, jeg tror altså ikke der er flere spritbillister af den grund :slight_smile:

En tank idag er nød til at hive mange små kaniner op af hatten hvis de vil overleve, nogen har buketter og videofilm, nogen har kød, og nogen har vin, jeg synes ikke det er til at blive forarget over.
Jeg kan ikke se hvordan man kan holde tanken ansvarlig, for hvordan folk administrerer de varer de har købt, man kan jo også kører vandvidskørsel med den benzin de har tanket, det skal vel ikke forhindre tanken i at sælge det.

[quote=Lunica;229921]Mon ikke det bare er fordi den tank importerer vin :?

Og nej jeg synes altså ikke det er upassende, bare fordi man kan købe vin der er det jo ikke det samme som at man skal drikke det på stedet, hvem sidder forøvrigt også og fedter med en proptrækker og et vinglas i sin bil :ups:

Næ så er det nemmere at købe en flaske sprut med skruelåg, de står også lige inde på hylden, og har gjort i årevis, jeg tror altså ikke der er flere spritbillister af den grund :slight_smile:

En tank idag er nød til at hive mange små kaniner op af hatten hvis de vil overleve, nogen har buketter og videofilm, nogen har kød, og nogen har vin, jeg synes ikke det er til at blive forarget over.
Jeg kan ikke se hvordan man kan holde tanken ansvarlig, for hvordan folk administrerer de varer de har købt, man kan jo også kører vandvidskørsel med den benzin de har tanket, det skal vel ikke forhindre tanken i at sælge det.[/quote]

det er skam heller ikke det at de sælger vinen jeg bliver forarget over, det er ordlyden på deres skilt jeg ikke syntes er passende:p

Nååååhhh det fes altså lige hen over hovedet på mig :ups: