Underligt mærke på poten

Har snakket med en anden opdrætter der anbefalede at lægge disse billeder op for at høre jeres råd.
Har ikke set det før. Ingen andre katte har det, så det har altså kun ramt min kat som er allermest korthåret.

Det er udelukket at det er brandmærke fra komfuret da han aldrig er i vores køkken og vi i øvrigt altid stiller en kedel med koldt vand over et varmt blus efter madlavning.
Har tænkt om det har været hudafskrabning fra kradsetræ eller is fra kattegården da der var sne og frost. Har behandlet det med klorhexidin men det er ved at have varet 14 dage nu og det er kun blevet lidt bedre.

Katten er RÆDSELSLAGEN for alt uden for hjemmet, og dyrlæge har han virkelig dårlige erfaringer med fra da han blev kastreret. Så har været lidt tilbageholdende med dyrlæge… Men måske kan I komme med bud?
Det generer ham ikke, og han er aktiv som altid.

Det ligner umiddelbart sådan en lille forhorning af trædepuden, som man ellers ser mest på spidsen af en tå. Jeg tror ikke det er noget at bekymre sig om, og slet ikke når han ikke er generet af det.
VH
Susanne

Lidt uskarpe billeder, men jeg tænkte det samme som Susanne :smil: Har haft nogle stykker med det over årene