Underligt ved nyfødt dreng

Han er født her 22.har ligesom et lille hul ved halerod ved ryggen,dyrlæge siger hun ikke har hørt om det før,og nok bare er en rift der væsker?kontakte anden d plage der siger,at så længe han er aktiv,spiser o sv.skal jeg ikke være nervøs… for mig ligner det rygmarvsbrok?men han er jo ikke lam? Hans hale er lidt våd på grund af væsken… tager ham til dyrlæge i morgen,men nogen bud?skal jeg være nervøs

Det er jo ikke til at sige, når man ikke har set det.

Var det en sædefødsel? I så fald kan morkattens måske have bidt ham, hvis han har siddet halvt ude?

jeg tænker også han kan være blevet nappet

[ATTACH=CONFIG]94244[/ATTACH]

Jeg ville prøve at tage et lidt tydeligere billede og sende det til dyrlægen. Så kan han/hun nemmere vurdere om det er noget der kræver et besøg :slight_smile:
Jeg synes at det ser mærkeligt ud :gruble:

Jeg har lige snakket med ham,igen igen,har insisteret på tid i morgen. Utroligt de bliver ved og sige …så længe han spiser og tuller rundt… skal nok opdatere i morgen

Kan du se selve hullet? Det du skal se efter, er hvor “fint” det er i kanten. Er det helt lige, er det sandsynligvis medfødt. Er det flosset, er det sandsynligvis en skade (fx bid af mor)

Jeg kan absolut intet se…Det føltes som et lille hul,.har haft handsker på,og der kommer væske på dem når jeg rører hullet.men Ingen blod