Underskrift imod lange dyretransporter

Hejsa alle!

Jeg håber på at vi i fællesskab kan hjælpe med til at stoppe de lange transporter af levende dyr, der ofte lider, tørster og sulter på de ofte lange og meget anstrengende rejser, hvor de står stuvet så tæt sammen at de ofte træder på og skader hinanden.

Wspa kører i øjeblikket denne kampagne:
Sig nej til de lange transporter af dyr på vej til slagtning

• det tager under 1 minut og du hjælper mange millioner dyr.

Hver uge bliver millioner af landbrugsdyr udsat for rædselsfulde forhold på vej til slagtning. De lider og pines under de lange, internationale transporter - skader, stress og udmattelse er blot nogle af konsekvenserne.

Dyrene kunne slagtes lokalt og det nedkølede eller frosne kød blive transporteret i stedet.

Vi vil stoppe de lange unødvendige dyretransporter. Og arbejder ivrigt videre med kampagnen Handle with Care, der netop skal indfri det mål. Nogle del-sejre har vi allerede opnået i koalitionen, der består af verdensomspændende dyrebeskyttelsesorganisationer. Men vi har stadig brug for hjælp.

I slutningen af denne måned holder EU-kommissionen et møde om langdistancetransporter af levende dyr.

Skriv under på et brev til EU’s kommissær og Kommissionens formand og bed dem stoppe de lange dyretransporter >>

I forbindelse med mødet vil vi overrække din og tusindvis af andre underskrifter fra hele verden til Kommissionen.

Tak for din støtte. Du hjælper os råbe beslutningstagerne op med kravet om bedre forhold for slagtedyrene.

Med venlig hilsen
Gitte Buchhave
Direktør

Du kan skrive under på dette link:
http://e-activist.com/ea-campaign/clientcampaign.do?ea.client.id=73&ea.campaign.id=712

Tak for din hjælp!

Skulle lige læse det, men har skrevet under nu og sendt videre til et par andre.

-thumbs

har sat min underskrift også nu,og sendt videre til min mail liste

Håber af hele mit hjerte, vi kan få stoppet den pinsel af dyr i de lange transporter… det er så forfærdeligt hvor dyrene må lide -ked

så er der skrevet under og sendt til flere :slight_smile:

Også skrevet under og sendt videre :slight_smile:

Så har mor også skrevet under - tak min datter for initiativet !!!

Så har jeg også skrevet under. Jeg hader dyretransporter og aner ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv når jeg møder dem på motorvejene. Kan ikke lade være med at tænke på hvor længe de stakler mon har opholdt sig der.

Jeg har det på samme måde Birtheas… jeg bliver helt dårlig hver gang og tænker stakkels dyr.

Der er i den grad skrevet under både af Peter og jeg.