Undersøgelse om kattens fertilitet

Her er en lille opgave til de opdrættere, der har lyst at hjælpe en dyrlægestuderende. Der er et skema vedr. kattes fertilitet, og jeg vil da gerne opfordre jer til lige at bruge nogle få minutter på at hjælpe Therese :slight_smile:
Vær obs på at sidste frist for indsendelse er fredag 3. januar 2014.
VH
Susanne

Det er godt nok ikke opsat så det er ret nemt at svare på ifht at afkrydse boksene, som er sat ind som noget andet end afkrydsningsfelter virker det til…

Jeg ville hjertens gerne - kan du få hende til at sætte skemaet lidt mere brugervenligt op?

enig - vil gerne besvare - men det er besværligt lige nu…nærmest udfyldes i hånden og scanne og sende…

kunne det ikke forslås Terese at lave skema eks her

google har vist også noget…det ville også lette databehandling meget

ydermere - når nu jeg er i gang med de gode forslag :slight_smile: 24 mdr i stedet for 12…tror der vil komme bedre empiri ud af 2 år…

Jeg prøver lige at dirigere hende herind :slight_smile:
VH
Susanne

Hvordan kan et skema som indeholder indsenderens e-mail være anonym. Jeg håber da virkelig ikke der er andre der bruger min e-mailadresse.

Ellers en interessant undersøgelse.

[QUOTE=Babette;1137822]Hvordan kan et skema som indeholder indsenderens e-mail være anonym. Jeg håber da virkelig ikke der er andre der bruger min e-mailadresse.

Ellers en interessant undersøgelse.[/QUOTE]

Opret en mailadresse i yahoo, gmail eller lignende, som er helt og aldeles anonym - der er jo ingen der ved hvem der gemmer sig bag fx [email protected], vel?

[QUOTE=Babette;1137822]Hvordan kan et skema som indeholder indsenderens e-mail være anonym. Jeg håber da virkelig ikke der er andre der bruger min e-mailadresse.

Ellers en interessant undersøgelse.[/QUOTE]

Altså, den dyrlægestuderende er næppe interesseret i hvem du er, og giver sig til at undersøge din mail adresse? Hun vil jo nok bare gerne have nogle besvarelser, og ser ikke på hvem de er fra. Og hvis du gerne vil være SÅ anonym, så er der jo det alternativ Camischa foreslår…

Hej.
Her er et nyt, forbedret skema OG en ny indsendelsefrist: 2. februar 2014 :ok:
VH
Susanne

Dejligt at det nu virker med afkrydsningsboksene :slight_smile:

Hej alle kattevenner,

Mange tak til alle Jer der har svaret! :slight_smile:

Da der har været en del problemer med spørgeskemat, har jeg lavet en ny og forbedret online-version.
Indsendelsefristen er blevet rykket til onsdag d. 5 marts 2014.
Jeg håber at Jer der endnu ikke har svaret vil benytte nogle minutter på at udfylde online-skemaet.

Klik på linket neden for at udfylde spørgeskemaet:

Venlige hilsner
Therese