Nu kan jeg ligesom ikke rigtig sige, hvad der er faret gennem hovederne på Royal canins marketingsafdeling eller reklamebureau - men billedet er da grafisk godt!
Det kan udmærket være maskede britekillinger (så godt kender jeg heller ikke til udseende på britekillinger - dem på billedet virker lidt fluffy), men hvis det skulle være Birmakillinger, hvad gør det så?
At der er to racer på billedet viser vel bare at produktet kan bruges af alle racer
Jeg kan ikke se at det er useriøst! Med hvilken begrundelse?
Og jeg viser gerne et billede, som altid har fået mig til at smile eller hvad med dette
Livet kan altså også blive for seriøst… og ingen køber vel kattemad kun udfra et billede?
Ann: Jeg synes bare det ser åndssvagt ud. Var det Whiskas ville jeg ikke undrer mig så meget som ved RC - det er nok en personligt smagssag.
Ja måske er det briter - jeg synes også bare de ser fluffy ud:-)
men hvad ved jeg - det springer mig bare i øjnene hvergang jeg ser det. Fjollet, men sådan er det:-)
Jeg tror helt bestemt at der er maskede briter, de har måskem som så mange andre racer, en mere fluffy babypels, som først bliver crisp senere hen, så må briteopdrætterne lige rette mig hvis det er helt forkert?
Ja, ud fra de brite killinger jeg har set, synes jeg nu sagtens, at det kan være briter. Synes de mangler lidt ekstra lange killinge dækhår for at være bimser, og er forkerte ud i hovedet og lidt ellers. (Men det sidste er noget udefinerbart)
[quote=Ann K;177923]Nu kan jeg ligesom ikke rigtig sige, hvad der er faret gennem hovederne på Royal canins marketingsafdeling eller reklamebureau - men billedet er da grafisk godt!
Det kan udmærket være maskede britekillinger (så godt kender jeg heller ikke til udseende på britekillinger - dem på billedet virker lidt fluffy), men hvis det skulle være Birmakillinger, hvad gør det så?
At der er to racer på billedet viser vel bare at produktet kan bruges af alle racer
Jeg kan ikke se at det er useriøst! Med hvilken begrundelse?
Og jeg viser gerne et billede, som altid har fået mig til at smile eller hvad med dette
Livet kan altså også blive for seriøst… og ingen køber vel kattemad kun udfra et billede?[/quote]
Det er helt sikkert Brite killinger. De runde øre, den korte hale og den korte lille næse. Jeg synes ikke de har en lang pels af at de er fuldfarvet. Ikke om jeg ved at de spottede er mindre “puff” men basil var ikke så fluffy, men Sussies Quaiser var rimelig flufft, synes at mindes et billede af ham som killing. Og en opdrætter her i Randers har lige hft nogle røde, der var så søde og MEGET vamse bamset.