Undrskriftindsamling for obligatorisk mærkning af katte

Jeg ved ikke om der allerede er en tråd om dette, men vil i hvert fald lige gøre opmærksom på følgende link:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dHUzeGhXUHdJbE5Ua0FRMVlxcVRyeFE6MQ

Grundlæggende meget sympatisk.

Jeg savner bare en anti-spam erklæring. Risikerer jeg at blive plaget af sælgere fra alle de organisationer?

vh

Andreas

Du kan nøjes med at skrive dit navn, så kan de da i hvert fald ikke spamme dig på din mail…

Og hvor er det dog dejligt med en organiseret underskriftsindsamling i stedet for de talrige private :ok:

Ja… Hvis det passer.

Jeg må indrømme jeg er en lille smule… hmmmm… over den. Der mangler et biogstav i overskriften… og alle og enhver kan jo skrive de organisationer på… Og så læge den på … GoogleDocs?

Jeg vil meget gerne støtte op om ideen, men for at være ærlig så ser det ikke særlig … ægte ud. Jeg vil GERNE modbevises… men som det er lige nu, så er der noget ved den her der får mine alarmklokker til at ringe. Og jeg skriver ellers glad og gerne under på mange ting :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;932586]Ja… Hvis det passer.

Jeg må indrømme jeg er en lille smule… hmmmm… over den. Der mangler et biogstav i overskriften… og alle og enhver kan jo skrive de organisationer på… Og så læge den på … GoogleDocs?

Jeg vil meget gerne støtte op om ideen, men for at være ærlig så ser det ikke særlig … ægte ud. Jeg vil GERNE modbevises… men som det er lige nu, så er der noget ved den her der får mine alarmklokker til at ringe. Og jeg skriver ellers glad og gerne under på mange ting :)[/QUOTE]

Jeg har linket fra min dyrlæge, som har lagt linket ud på FB - jeg ved ikke hvor de har det fra…

OK det lyder jo legitimt nok så :slight_smile: det ser bare lidt spøjst ud. Men hvis det ER officielt, så er det al ære værd!

Kattens værn linker til denne KLIK på deres hjemmeside :slight_smile:

Ellers kan man også skrive under hos dyrlæge eller internater (mener jeg der stod i mit blad)

[QUOTE=Nadia;932615]Kattens værn linker til denne KLIK på deres hjemmeside :slight_smile:
Ellers kan man også skrive under hos dyrlæge eller internater (mener jeg der stod i mit blad)[/QUOTE]

Tak, Nadia. :slight_smile:

Der er altså også skrevet en del om projektet i KattensVenner, så det er nok ikke HELT hen i vejret, selv om der måske har sneget sig en tyrkfejl ind. :ups:

en virkelig god ide - håber det lykkedes så alle misser skal have ‘nummerplade’ :slight_smile:

Kanon god ide! :thumbup: Håber det lykkes

Den kommer fra Dyrefondets blad tror jeg det var…en stor artikel som jeg stod og læste imorges hos dyrlægen .

Men hvilken skal man så underskrive på? Den på google docs, eller den via kattens værns HP?

Linket står også på kattens værn fb side som Nadia har linket :slight_smile:

Jeg formoder de samles af de involverede til sidst :slight_smile:

Ok, det er bare fordi mail og adresse er obligatorisk på Kattens værns underskriftsindsamling. Men ikke på den på google docs?

Adressen er ikke obligatorisk :slight_smile: Det vælger du selv… Der er ikke nogen rød stjerne ved.
Din bruger din mailadresse til at bekræfte din underskrift :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;932838]Adressen er ikke obligatorisk :slight_smile: Det vælger du selv… Der er ikke nogen rød stjerne ved.
Din bruger din mailadresse til at bekræfte din underskrift :)[/QUOTE]

Du har ret, det var kun by der var * ved. Men via google docs har jeg jo så ikke bekræftet min underskrift?

Jeg vælger den fra KV - det virker rigtigst på mig. :ok:
En anden god ting fra Kattens Værns blad: Der skulle være en fælles portal på vej for de forskellige mærkeregistre, så det skulle blive nemmere at søge. Den skulle dukke komme op og stå i løbet af efteråret…