Undskyld undskyld undskyld Bella!

Nu havde jeg lige set mig som en go’ katteslave men det gik så ikk som jeg havde regnet med :tihi:

Jeg havde købt 2 menubokse med Applaws vådfoder, en med kylling og en med fisk. De har fået en til to hver i de sidste par dage af den med forskelige slags fisk. Det var en kæmpe succes begge kattene var helt vilde med det og tigger hele tiden når jeg går i køkkenet nu :slight_smile:

Men! men men men. Nu i dag var der kun en med fisk tilbage og så dem med kylling. hmm hvad gør man så? :øhmm: Jo man giver da den med fisk til Thor og den med kylling til Bella, hun elsker normalt kylling og tigger som en gal når der skal laves mad med kylling.

Der sker følgende:

Thor får sin først og guffer i sig mens Bella sidder i vindueskarmen og tripper nu skal hun ha fisk :wehu:
Kyllingevådfoder kommer på tallerkenen
uvidende slave stiller tallekenen.
Bella kigger på tallerkenen :? " der er da vist sket en fejl her"
Kigger undrerne på Slave
Snuser meeget forsigtigt til tallerkenen :besvimer: " jo den er go nok… Det er ikke fisk!"

Stiller sig derefter i tigge position men hun fuldkommen ignorer kyllingen.

Med store anklagende øjne og ynkelige miv bekendtgører hun at hun skal da også ha sin mad når nu ham den langhårede gør! :argh::venter:

Avs i hjertet, siger jeg bare… :brist:

hvad kan man så lærer af det? Køb kun Applaws vådfoderet i fisk for fremtiden
-LOL

Vores ææælsker også Applaws med fisk.
Kyllingevarianterne kan vi godt droppe.

-LOL -LOL -LOL -LOL

Hvor er det godt fortalt, Helene!

Men i Thors øjne… dér er du jo guld :wehuu: :tihi:

[quote=PiaR;416741]Vores ææælsker også Applaws med fisk.
Kyllingevarianterne kan vi godt droppe.[/quote]
Ja jeg kan vist tørt konstatere det det samme her:høhø:

[quote=Blabl;416744]-LOL -LOL -LOL -LOL

Hvor er det godt fortalt, Helene!

Men i Thors øjne… dér er du jo guld :wehuu: :tihi:[/quote]

Jamen Jamen det var jeg jo i forvejen,; Guld, hovedpude, kløpind, frisør, you name it :tihi:

Men det var jo stakkels Bella der blev snydt :græde:

fnis :høhø:

Jeg havde nok delt fiske-portionen over i 2 og gjort det samme med en kyllinge-portion, men ved ikke hvor glade de ville blive for en blanding :klapper:

Nuuurh, stakkels Bella!!! Den kender jeg godt den der med den forkerte variant :smiley: :smiley:

Jamen så havde jeg da bare haft 2 mis fornøjede katte:fløjte:

Ja så kan man jo lære det. men det gjorde nu lidt ondt i hjertet alligevel :brist:

[quote=Helene K;416738]Nu havde jeg lige set mig som en go’ katteslave men det gik så ikk som jeg havde regnet med :tihi:

[/quote]

Helene…:hjerte:
Du må skynde dig, at blive populær igen.
Nu ved du i det mindste…hvordan…:wehuu:

[quote=Mona Jensen;416890]Helene…:hjerte:
Du må skynde dig, at blive populær igen.
Nu ved du i det mindste…hvordan…:wehuu:[/quote]
Ja det jo lige det Mona :ups:

Har skam været en dygtig slave og bestilt nyt allerede i aften :stuck_out_tongue: