Unnis nye 3D tv (obs billeder af gnavere!)

Ja det må været årets første og sidste rigtige ups’ere der er flyttet ind nu :ups:
Men ikke desto mindre er det en meget og længe velovervejet ups’er! For jeg har savnet ørkenrotterne lige siden jeg tidligere måtte gå af med dem, så da jeg fik muligheden så tog jeg den her i dag! :slight_smile:

I dag tog jeg turen til Hadsund og besøgte en “foderavler” jeg kender, som også avler lidt til kæl/hobby og faldt så for to enormt fine ørkenrotter, som kom med hjem :smiley:
De er navngivet efter to gode Queen sange:
Hannen: TNT Good Old-Fasioned Lover Boy (Lover Boy) - vil tro han er farven “Dove”
Hunnen: TNT Princes of The Universe (Princes) - og hun er vist det man kalder “Dark Eyed Honey”
… og ja det er helt med vilje jeg har købt et par :ups: der må nemlig godt komme små søde ørkenrotte babyer her i det nordjyske :ups: (TNT er avlernavn han bruger - ligsom stamnavne)

Og nu til billederne - og nu skal i have tålmodighed for der er mange! :høhø: jeg viser ikke dem alle her, så resten kan I se på den nye hjemmeside her: http://gerbil.satomi.dk/orkenrotterne-flytter-ind/ (og ja siden mangler stadig MEGET før den er noget nær færdig!)

Først buret - et akvarie på 703535

Fine Princes

lækre Lover Boy

og så en hel bunke blandede billeder af dem:

Unni er MEGET glad for hendes nye 3D fjernsyn

og de to ørkendommere er enormt nysgerrige - de står op af ruden, hvor hun sidder og forsøger at kigge nærmere på det tingest, der er derude på anden side af glasset :tihi: så det er vist underholdning “begge veje” :smiley:

The end

Åhhhh e er fine, jeg er helt vild med ørkenrotter. Tillykke med dem :smiley:

Hvor er de fine :smiley:

Og det første billede med Unni, der lige sidder og kigger op er supersødt :smiley:

Hu ha :smiley: Kender et par stykker eller 4 der er dybt misundelig på Unni :slight_smile:

De er bare vildt kære :slight_smile: Tillykke med dem :slight_smile:

De er godt nok charmerende! Ikke så sært Unni kun ses bagfra i øjeblikket :høhø:
VH
Susanne

Hvor ER de søde! NURH!

er helt vild med den lyse af dem :smiley: tillykke med dem

Nuii :hjerte:

[QUOTE=Susanne W;1007892]De er godt nok charmerende! Ikke så sært Unni kun ses bagfra i øjeblikket :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er lige før Brita skal have syet en pude til taburettens øverste trin - noget siger mig hun kommer til at tilbring en del timer foran det bur fremover :tihi:

Hvor er de fine :hjerte: Min ældste datter havde to ørkenrotter som barn, Bosse og Baby. De var SÅ søde, fik en masse unger og sov i arm når de sov :hjerte: De var simpelthen noget af det kæreste :wehuu:

:smelter:

Det stemmer jeg klart for :thumbup:
VH
Susanne

Jaaaaa, hun får da ondt i måsen af at sidde på en hård stol. :slight_smile:

Hvor er det gode billeder af søde små dyr…og smuk kat, omend hun ses bagfra :tihi:

Jeg har da lagt et håndklæde i køkkenvindueskarmen, fordi Knirke og Sim-Sim hver dag sidder der…vi har jo 5 små halsbåndmus i haven…de er såååå søde. :slight_smile:

har lige skrevet til Brita om hun kan nå det til Brædstrup - håber! jeg bryder mig nemlig ikke om PestDK’s uhyrlige priser, så vil helst undgå porto…

[QUOTE=Sim-Sim;1007928]
Jeg har da lagt et håndklæde i køkkenvindueskarmen, fordi Knirke og Sim-Sim hver dag sidder der…vi har jo 5 små halsbåndmus i haven…de er såååå søde. :-)[/QUOTE]

hehe sådan skal det da være :smiley: når nu naturen lige frem stiller tv til rådighed for kattene, så må ejeren jo sørge for de bløde siddepladser :smiley:

Hvor er de nuttede, og skønne farver de har :inlove:

Hvor er de fine - og det synes Unni vist også… :slight_smile:

Nøj, hvor er de små rotter søde! Jeg kan da godt forstå Unni - jeg kunne nok også få en del tid til at gå med at betragte dem :smiley:

:hjerte::hjerte:

Hvor er da bare kære - og der er god underholdningsværdi kan jeg se - men er de ikke nataktive ??

(morer mig lidt over, at der ligger en bagebog som låg - bliv nu ikke inspireret til en ørken-sandwich) :tihi:

Hvor er da bare kære - og der er god underholdningsværdi kan jeg se - men er de ikke nataktive ??

(morer mig lidt over, at der ligger en bagebog som låg - bliv nu ikke inspireret til en ørken-sandwich) :tihi:[/QUOTE]

De er vågne og sover i rytme af 4 timer :slight_smile: det er derfor jeg synes ørkenrotter til dels er mere hyggelige end mange hamstere - for de er også dagaktive! :smiley:

og bagebogen ligger fordi at netrammen, der er som låg, er lidt buet fordi nettet er helt nyt og direkte fra en rulle. Så bagebogen er med til lige at “forme” rammen her i starten :tihi: (haha - bageforme! :stuck_out_tongue: ) de små kræ skal jo helst blive inde i buret :slight_smile: