Uno grande Gato! Uno is in tha house!

Så kom jeg hjem med lille bitte Uno efter en lang tur til det Vestsjællandske

Og er I da så færdige hvor har han allerede fået skældt de andre ud! De ser til gengæld ret betuttedde ud over det lille nye uhyre der sidder inde i transportkassen og lyder som MINDST en løve :lol:

Se selv hvor faaaarlig han er:

Stadig med beskyttelsesgitteret oppe :wink:


Phumba ved ikke hvad hun skal synes. Men beslutter sig til at sådan noget kravl er under hendes værdighed


Her er man kommet ud og fortæller Ozzy at man er MEGET stor og farlig!

MEGET MEGET stor og MEGET MEGET farlig! Nå!

Lidt senere efter at ha’ retireret til sikkerheden i kassen… Det mad dufter nu meget godt altså…

Det er DERFOR at enhver kastrat ved at killinger SPISER KASTRATER…!!

Hilsen Teddy
(som også blev noget betuttet over at se billederne af den farlige Uno, og selv “døjer” med en pasningskilling i øjeblikket)

:dokdok: Nå ja selvfølgelig! Det havde jeg helt glemt. Så er der jo en god grund til at de andre holder sikker afstand til ham :lol:

:lol::lol::lol: Hans ego fejler ikke noget er du helt sikker på du ikke har købt en kamufleret chihuahua :stuck_out_tongue:

Hvor er han skøn - han skal da lige fortælle de andre, at han altså godt kan forsvare sig, hvis de stikker snúden for langt frem :smiley:

Stakkels Ozzy - han ved ikke, hvad der venter ham, når der også kommer en frygtelig farlig IB i huset :yikes:

Jeg har faktisk lidt ondt af Ozzy L Her den sidste ½ times tid har Uno været ved at undersøge stuen, og Ozzy fortrak til sit hjørne under sofaen, der hvor han sad et par dage da h an var i samme alder… Ozzy er nysgerrig og DØDSENSRÆD for den lille nye Kastratspiser!

Og Uno går rundt i hele stuen lige nu og kalder på moar eller i det mindste nogen andre der vil komme… og som ikke er bange for ham :slight_smile:

Han skal nok falde til :slight_smile: :hjerte:

Hm… den lille strivrede hale mellem benene er vist ikke helt en løve… :uha:
Stakkels mus - både den nye og Ozzy og de to andre. Jeg hader bare sammenføringer. Men lur mig om de ikke snart finder ud af det. Og SÅ vælter de huset… :smiley: :wink:

Og - hvor er han sød :hjerte: Stort tillykke :slight_smile:

Tillykke med den lille ny. Han ser fin ud - om end stadig lidt betuttet efter rejsen. :slight_smile:

tillykke med ham, mon ikke de snart finder ud af det

Tillykke med den lille ny. Han ser rigtig fin ud, og sikken fin flaskerenser han har der bag -xxrotflmao Kan godt forstå de andre har respekt -xxrotflmao

:klapper: uha da da ja han er da en farlig lille sag :yikes:

han er bare skøn :wehuu: tillykke med ham og så vil jeg :kryds::kryds: lidt for at der ikke står en kastrat på menuen :høhø:

:wehuu:Han er da en smækker lækker bisken :wehuu:

stort tillykke endnu engang med Uno. Det er dejligt at det går godt med sammenføringen. Hold os endelig opdateret i det videre forløb på hvordan det går med dem. Knus

Tillykke med lille Uno. Det bliver spændende at høre mere om sammenføringen.

Stakkels lille fyr… Men mon ikke han snart falder til ro, og de andre så også gør :slight_smile:

Tillykke med Uno! :slight_smile: Det er godt at han ikke er bange for noget. :smiley: En lille modig lille en.:slight_smile:

Vores sammenføring af lille (som ikke er så “lille” mere…) røde maine coon er også gået helt fint. Han er nu et fuldgyldigt 120% medlem af familien og de ligger og sover sammen ham og abyssinieren. :):slight_smile:

Nøøj han er sød! Håber han snart falder til :smiley:

Nu er der jo gået en hel lang kattegale-løs weekend, og Uno, som nu hedder Stephen Hawkin, kaldet Steve, er faldet ret godt til. Phumba ignorerer ham komplet, Delle glor på ham og ser ud tl at være fint tilfreds med at der … IH SE DER, MAD… står en skål med killingetørfoder midt i stuen. De smager nemlig godt syns de allesammen!

Han er så småt begyndt at lege med Ozzy, de har taget et par ture hvor de har jagtet hinanden med lege"mruuur" og det hele. Ozzy vil MEGET gerne snuse til Steve og Steve puffer NÆSTEN ikke op over det mere. Så det går planmæssigt fremad. De skal nok blive gode kammerater meget snart. De har ikke puttet sammen endnu men næsten :slight_smile:

Her er det nyeste billede af det lille pus:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;674886]Nu er der jo gået en hel lang kattegale-løs weekend, og Uno, som nu hedder Stephen Hawkin, kaldet Steve, er faldet ret godt til. Phumba ignorerer ham komplet, Delle glor på ham og ser ud tl at være fint tilfreds med at der … IH SE DER, MAD… står en skål med killingetørfoder midt i stuen. De smager nemlig godt syns de allesammen!

Han er så småt begyndt at lege med Ozzy, de har taget et par ture hvor de har jagtet hinanden med lege"mruuur" og det hele. Ozzy vil MEGET gerne snuse til Steve og Steve puffer NÆSTEN ikke op over det mere. Så det går planmæssigt fremad. De skal nok blive gode kammerater meget snart. De har ikke puttet sammen endnu men næsten :slight_smile:

Her er det nyeste billede af det lille pus:
[/QUOTE]

Stephen Hawkin - går ud fra, at han er opkaldt efter ham den kloge om universet?? :slight_smile:

Årh, han er fin :slight_smile: Og nu ser han ikke så meget ud som “pas-på-jeg-er-farlig-men-i-virkeligheden-er-jeg dødbange!” Det var godt :ok:

To dage mere - højst! :wink: Så har Ozzy nok sin ven :venner: