Uno grande Gato! Uno is in tha house!

Jeps. Det var min ældste der syntes det ville være absolut “episk” med en kat der hed sådan. Og han er jo da også et vældig spændende menneske, ikke den værste man kan blive opkaldt efter. Til gengæld synes hun så at Ib er det mest kiksede navn ever. Men nu ER det jo heller ikke hendes kat! OG jeg synes stadig at Ib er det mest perfekte kattenavn L Fordi det er så ualmindeligt :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;674915]Årh, han er fin :slight_smile: Og nu ser han ikke så meget ud som “pas-på-jeg-er-farlig-men-i-virkeligheden-er-jeg dødbange!” Det var godt :ok:

To dage mere - højst! :wink: Så har Ozzy nok sin ven :venner:[/QUOTE]
Ja. Faktisk har han været forbløffende “ubange”, allerede den første aften spankulerede han hele stuen rundt og gik derefter op af trappen, helt selv, for at se hvad der mon var der :slight_smile: Det var Ozzy der var mest nervøs :lol:

STORT TILLYKKE med den lille Kastratdræber! :slight_smile:

Han er godt nok lækker!! Maria kán bare det der med at lave smukke missere! :ok:

Jeg er bange for at det ender med at jeg selv er nødt til at levere Ib, når han engang skal flytte ind hos jer - dét der skal ses med fingrene nemli :wink:

Glæder mig til at se putte-billeder i snarlig fremtid :wink:

/Mette

[QUOTE=TrekkieGrrrl;674937]
Ja. Faktisk har han været forbløffende “ubange”, allerede den første aften spankulerede han hele stuen rundt og gik derefter op af trappen, helt selv, for at se hvad der mon var der :slight_smile: Det var Ozzy der var mest nervøs :lol:[/QUOTE]
Altså, nu er de jo heller ikke ret gamle, nogen af dem. To killinger burde da være venner ret hurtigt :ok: :kryds:

Hvor er han dejlig :hjerte:telig tillykke med ham, han skal nok klare sig.:slight_smile:

Jamen du skal være så velkommen. Vi var lige ved at kigge ind her i dag men … det gør man jo ikke sådan. Datteren ville “køre en tur” så det endte med vi kørte en tur til Silkeborg bare fordi :slight_smile: Så vi kom jo godtnok forbi men bare rolig, jeg skal nok ringe først :wink:

Ja det var jo lissom det der var planen :slight_smile: Og jeg har ringet hjem her til aften og Manden har fortalt at de har leget lidt sammen igen., så der går sikkert ikke længe :slight_smile: Men de sover stadig hver for sig…