Update på Bullys sorte hage

Bullys hage viser for første gang i ½ år klar bedring. Efter 2 dage uden plastik mad/vandskåle og killinge foder eller anden tørkost er hans hage stort set uden sorte skorper. De få der sad tilbage var til at fjerne med en tættekam. Fortsætter udviklingen vil han blive prøveløsladt om et par dage. Så må alle katte fodres og vandes uden plasikskåle hvis det viser sig at være dem der er synderen. Er det maden bliver det en kænde mere besværligt, men løses kan det da.

I går fik Bully et måltid vådmad. Idag klør han sig igen ved munden.

Han fik noget mad han ikke har fået i pausen eller af en plastikskål?

Igen plastik. Han får elles kun kyllinger.

Siger du, at du udelukkende fodrer en kat med kyllinger?

både ja og nej.

lige nu gør han.

[QUOTE=Babette;583988]både ja og nej.

lige nu gør han.[/QUOTE]
Nøjes med at give ham en kylling om dagen + anden form for vådkost + evt. tørfoder.

Daggamle kyllinger alene dækker ikke hans næringsbehov. De har hverken spist grønt, korn ell. frugt og har kun blomme i maven og det er en ren kolesterol- og proterinbombe.

Hvor ville det dog være dejligt hvis læsere ville sætte sig ordentligt ind i hvad sagen drejer sig inden man skriver indlæg og slynge mere eller mindre uinteressante gode råd omkring sig.

Før andre får lyst til at give mig flere gode råd så er tråden til ære for jer og ikke mig. Såleds at de opservationer jeg gør kan bruges af andre i samme situation.

Ønsks dette ikke så sig endelig til. Så skal jeg ikke plage jer med flere updates om Bully sorte hage.

God påske Krista …

Hvad med at du selv uddybede lidt inden du skælder ud?