Hejsa.
Jeg oprettede d. 18/8 dette indlæg viewtopic.php?f=12&t=2319
Og jeg fik 2 dage til at få skaffet et nyt hjem til misserne ellers blev de aflivet. Og ved i hvad? De lever sørme stadig idag.
Øj, hvor er jeg sur på den idiot!!! Give mig 2 dage til at få kattene væk og så er det bluff!
Killingen er kommet ud til en 16 årig dreng, som så en ALM. annonce på killingen (altså ikke en “Den bliver aflivet” annonce) så han har ikke følt tvang til at tage den.
Og det var så mig der måtte være der, fordi han ikke lige synes han kunne vente 15 min på at han kom og hentede killingen. Næh, han kørte bare.
Mormissen til killingen som jeg skrev i det andet indlæg, som ikke kunne findes. Kom hjem ca. en uge efter… Bedste velgående. 2 timer efter finder jeg hende under naboens træ, i en tilstand der ligner at hun lige er vågnet fra en narkose.
Jeg kiggede på hende, hun havde blod i øret, blod ud af munden og blod på poterne. Formentlig blevet kørt ned.
Spadenakken (Ja undskyld udtrykket) var til en afveksling ikke hjemme, og jeg måtte selv få den aflivet.
Den sidste killing er stadig ikke set, og formentlig ikke blandt os mere.
Den sorte hunmisser… Ja… hvad skal vi gøre ved hende. Det aner jeg ikke… Han flytter snart fra huset, og vil ikke have katten med.
Ja så det ender nok med at jeg tager hende til mig indtil vi finder et hjem til den stakkel. Hun går pt. hjemme ALENE 5 dage om ugen. Og når han så er hjemme i weekenderne… Ja så er han kun hjemme om natten. Stakkels kat!!
Det var så lige en opdatering herfra