Update på "forstår ikke mine katte"

Jeg oprettede en tråd i søndags om bl.a Nynnes vejrtrækning: viewtopic.php?f=61&t=1630

Jeg er nu kommet hjem fra en god snak med dyrlægen, som lyttede og mærkede rigtig godt på hende…

Min lille mis har astma.

Han sagde det kan være pga andre lugte osv i den nye lejligehed og det kan være det forsvinder igen - men chancen er lille…

Vi har fået nogen piller (prednisolon) som vi skal give hende i en måned, når vi skal til kontrol igen…

Når vi skal til kontrol om en måned skal vi så snakke om hun skal fortsætte på piller eller om hun skal have sådan en inhalator…

Det var lige en update herfra… Er spændt på hva kæresten siger når han kommer hjem, han mente nemlig igår at det var lidt noget pjat at tage til dyrlæge pga det…

Derudover skal vi sørge for at lufte godt ud, og så vidt muligt holde hende ude af soveværelset - ØV

Øv - godt du kom afsted.

Hvorfor skal I holde hende ude fra soveværelset?

Ej er ked af at høre hun er syg…
Men godt i kom til dyrlægen så hun kunne få medicin, håber det hjælper hende så hun kan få det bedre.
Og leve uden genere på trods af astmaen.

Det var godt nok synd. Jeg håber, at medicinen virker.

fordi der er rigtig mange mange støvpartikler i sengetøj osv… Det er jo også en ting som påvirker luftvejene (altså spærrer i luftvejene)

håber bare de piller virker, så hun kan fise rundt og lege som hun altid har gjort uden hun skal ligne en død kat bagefter

Hvor var det godt i kom afsted -thumbs -thumbs

Ok.

Hvis der er nogen som har erfaringer med astma vil jeg gøre om dem :slight_smile:

Må indrømme jeg er lidt stolt af missen :slight_smile:

Dyrlægen opdagede jo også hun havde feber - hvilket hun skal have 3 piller om dagen i 7 dage for… dvs i 7 dage skal hun have 4 piller om dagen… Og Nynne tager det bare i stiv pote :slight_smile: Ik noget bøvl der…

Samtidig skulle vi jo øve inhalator-halløj med en toiletrulle for munden - hun er så dygtig :slight_smile:

Troede hun ville blive MEGA træt af det :slight_smile:

Åh… øv da med den astma! -blåblå

Men godt, I fandt ud af, hvad der var galt, så missepigen kunne blive behandlet for det. -thumbs

Fortsat god bedring til Nynne! :slight_smile: