Update på "min kat klør"

Jeg synes lige jeg ville dele med jer at min kløende kat er i bedring.

Hun har VIRKELIG drevet mig til vanvid med sit hypersoignering, men efter vi er gået over på James Wellbeloved foder er det blevet SÅ meget bedre, jeg ved ikke om det skyldes foderet eller om hun bare er blevet mindre skør, men jeg synes i hvert fald det er fantastisk at hun er i bedring.

Hun klør stadig, men slet ikke som før. Så hurra for noget foder der ser ud til at virke.

[quote=Trine75;432459]Jeg synes lige jeg ville dele med jer at min kløende kat er i bedring.

Hun har VIRKELIG drevet mig til vanvid med sit hypersoignering, men efter vi er gået over på James Wellbeloved foder er det blevet SÅ meget bedre, jeg ved ikke om det skyldes foderet eller om hun bare er blevet mindre skør, men jeg synes i hvert fald det er fantastisk at hun er i bedring.

Hun klør stadig, men slet ikke som før. Så hurra for noget foder der ser ud til at virke.[/quote]

eftersom det er en update kender jeg ikke til historien… Men kunne da lyde som noget allergi-ligende-ting ??

Godt at høre hun har det bedre ihvertfald :slight_smile:

Ja det var/er formodentlig noget allergi værk, hun har i hvert fald kløet sig selv til næsten bar hud og sår, men nu er hun næsten helt normal at se på. Fantastisk :slight_smile:

Skønt skønt skønt :smiley: Det er jo slet ikke til at holde ud når de små misser er syge, men ikke kan fortælle hvad der er galt!

Nej det er frygteligt, forhåbentlig kan min lille historie hjælpe nogle andre.