Update på sagen om Lone

Hermed sidste nye positive udvikling i sagen om Lone og hendes katte.

Det er med stor glæde at jeg kan meddele jer, at Lone dags dato har meddelt mig, at hun dags dato har gået af med et stort antal af hendes katte.

Jeg vil ikke oplyse yderligere omkring kattenes afhentning/anbringelse da det er os andre sagen uvedkommende.

Hovedsagen er at der er fundet en løsning, som både passer Lone og hendes katte. :slight_smile:

Jeg opfordrer derfor alle om at nu give Lone , hendes familie samt de resterende dyr fred og ro til at kunne finde sig selv.

Det er vist fuldstændigt unødvendigt at fortælle jer ,at hele denne sag har taget meget hårdt på Lone, så jeg bønfalder jer om at vise dem den respekt. -jegkrydser

Til jer der forventer at få Lone i tale, må jeg nok tilstå at jeg tvivler på at dette vil ske, da Lone har meldt ud at hun agter at framelde sig diverse forumer.

Venligst marita/twinkel nær veninde af lone og hendes familie

dejligt at få at vide der er taget hånd om misserne… håber dit ønske om fred og ro til lone og hendes familie respekteres…

Enig -thumbs

Tusind tak for opdaten. Glæder mig at kattene nu er kommet væk og at Lone nu kommer ned på et antal hun kan passe optimalt, dette er klart det bedste for hende og dyrene. Jeg håber hun kommer oven på når tingene er sunket ind og kommet videre.

MVH
Gitte

Ja hun er så ikke den eneste. :slight_smile:

Og ellers, tak for updaten.