Update på Thyra

Thyra er nu i hele huset, og det nyder hun.

Hun er en rappenskralde, så det med at være nervøs for hvordan det skulle gå med de unge vilde drenge, kan jeg godt pakke væk.
Dem har hun sat på plads, med nogen gevaldige hvæs, og et par på kassen, hvis de kommer for tæt på.

Hun har også fået adgang til løbegården, og den er spændende, men meeeeeget farlig.

Her er lidt billeder fra første tur i løbegården:

Tør jeg godt gå derud mor?

Så gik Karla med, det hjalp lidt på modet.

Så sad vi læænge og kiggede på de andre katte der tumlede i haven.

Er hun ikke nuttet?

Jeg er også vildt imponeret over dyrlægens operation, der er bare lige en lille syning, og Thyra lader den heldigvis være.
Men det er ikke meget de lukker op når de går ind fra siden.

Og der er endda lukket lidt mere op end normalt, fordi der jo var killinger derinde, og en masse arvæv.

Og hvorfor fanden viser den ikke de billeder?

Jeg trykkede på vis prøve, og der var de såååå fine, og så på udfør og se så nu.

JEG HADER AT SÆTTE BILLEDER IND HER.

Det virker ikke, så i må tænke jer til dem, for jeg får altså et hysanfald af det her, jeg har brugt 25 minutter på at få de billeder til at vise sig når jeg trykkede vis prøve.

gå ind og rediger og sæt billederne ind igen…og hold dig langt væk for vis prøve

Nu virkede det, men hvis de forsvinder igen, så bliver jeg hys.

Øv, jeg har bare ikke tålmodighed til det her.

[bigloony] Hun er da nusser -forelsket af en fladnæse at være -høhø

Hvor er hun altså bare dejlig…skønne billeder og dejlige kommentare… -forelsket

Hihi, den kender jeg godt. Blev også herresur forleden da jeg ikke kunne få det til at virke.
Men jeg tror nok at herinde er det fordi at der ved vis prøve bliver sat noget ind i koden for img. Nogle tal og sådan.
Ellers så ser hun rigtig skøn ud, god fornøjelse fremover. -forelsket -thumbs Jeg er virkelig også overrasket over hvor lidt de åbner op fra siden. Hvordan kan det være der er den store forskel? :slight_smile:

Hvor ser hun skøn ud -forelsket Dejlige billeder -forelsket

Hvor er hun dejlig… det er skønt at høre at det gik så godt…

Trist at du bøvler sådan med at sætte billeder på Dorte, hos mig virker det heldigvis stort set altid med det samme. Jeg klikker så også altid på “Udfør” med det samme.

Hvor er hun altså bare en super lækker og flot kat. Jeg er virkelig vild med hende -forelsket -forelsket

Thyra er simpelthen en SÅ heldig mis og hun ser SÅ fin ud.
Respekt -handshake

Hvor er hun blevet fin Dorte - sig mig, hun har da også taget pænt på ikke?
Synes også, man kan se på ansigtsudtrykket, at hun er lidt af en rappedulle -uha

PS: Jeg har snakket med min dyrlæge om neutralisering fra siden. Hun fraråder det for kattens skyld, for derved skæres nogle muskelfibre over, og det giver større ubehag (flere smerter og langsommere heling) end indgreb fra bugen, hvor der skæres i buglinien.

Det er vel noget nær det samme som forskellen på et “bikini-snit” (vandret) og lodret snit ved en underlivsoperation. Ved det første skæren muskelfibrene over. Ved det andet skæres mellem muskelfibrene.

Nåå, hvor dejligt det får fint med hende, og hvor ser hun da sød ud. -love -love

Hihi Hanne, nu hvor du nævnte at hun havde taget på, måtte jeg jo lige have hende på vægten.

Og sørme nok. Hun har taget 175 g. på. Hun vejer nu 2200 g.

Det er da ret meget på en uge.

Måske endda lige rigeligt, for hun ender da med at blive en tyksak.

Hun er en meget blid og kærlig kat, undtaget overfor de unge af drengene, for de er ret vilde, så dem klasker hun til hvis de bliver vilde i nærheden af hende.
Jeg tror dog at hun nok skal få glæde af dem, når stingene er ude og hun er helt tryg her, for hun er jo på deres alder, og vil garanteret godt lege med dem når tid er.

Eller, nu ved jeg jo ikke hvordan det er med perseres lege-gen. Leger de meget?

Men kærlig, det er hun. Hun kysser lystigt på Søren og Anna, de 2 yngste kid, og vasker og nusser meget med de andre katte. Selv Dagmar, som ikke gider andre end sig selv, gider godt at vaskes og vaske igen.

Ligenu, render Alma med et ømt ben, da hun har en forstuvning, så hun er lidt “pjevset”. Det kan Thyra slet ikke klare, og hun pusler om Alma, som en mor om en killing. Og Alma finder sig i det, og ser ud til at nyde det, og hun gider ellers heller ikke rigtigt andre end sig selv.

Det går vel over, at hun leger mor for de andre?
Er det ikke bare fordi hun har haft det ene kuld efter det andet mon?

Og så er manden bare solgt. Han er begyndt at fable om at han vil have sin egen kat, og det skal være en perser.
Til at starte med var han ellers vrøvlet over hende. (udgifter til neutralisation og det, og så det med den flade næse, og at han kun husker en perser fra sin barndom, som var ekstremt overtypet, og larmede når den blot trak vejret).

Men hun går også lige i folk med træsko på. Det ansigt hun kan stille op, og så har hun sådan en lille tynd og fin stemme, så alle smelter, når hun ser på dem og kommer med verdens laveste lille Miav.

Det sjoveste er næsten at hun og Anton, har fundet hinanden. Han er et stort skideskur (der efterhånden begynder at ligne en kat. Nu mangler han “kun” at tage ca. 3 kg. på) og hun er så lille og fin.
Når de går sammen, hedder de ikke andet her i huset end “storen og lillen”.

Jeg skal se om jeg kan få et billede af dem sammen.

Hun er enormt svær at få billeder af, for hun kommer hen til én med det samme hun ser at man har kameraet i hånden.

Nå, må hellere stoppe inden det bliver en hel roman.

Nåårh, hvor er hun sød. -forelsket -forelsket

Hvor er det dejligt at høre det går så fint med hende :slight_smile:

Hvor er hun også blevet sundere at se på … -thumbs

Hende er du vist faldet for med et brag -høhø
MEN jeg ville nu forære hende til din mand, for hvis han selv vil have en perser, kommer du op på et ulige antal, og så skal du igen have en ny kat.
[bigloony]

Dorthe - Årh, der var da ingen grund til at stoppe. Deter altid så skønt at læse om de katte, og din Thyra lyder da til at være en meget kærlig og venlig en af slagsen. Sad og smilte mens jeg læste om hvordan hun vaskede de andre, og om Storen og Lillen :slight_smile:

Hej Dorte

Hvor er det dog tydeligt at læse hvordan Thyra bare er kravlet under huden på dig.
Du skriver så kærligt om hende.

Det glæder mig oprigtigt at hun har det godt og hun ser virkelig ud til at trives din lille prinsesse.

Stort tillykke med hende (til manden?)

Dejlig læsning Dorte og jeg er også faldet pladask for hende -forelsket